کد خبر: 115130 - تاریخ: جمعه، 15 جولای 2016 - 14:09

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان:

شهدای مدافع حرم سبب استحکام نظام اسلامی می‌شوند

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم این اقتدار را برای ما به ارمغان می‌آورند و باعث استحکام نظام اسلامی می‌شوند گفت: امیدواریم ‌ادامه‌دهندگان راه شهیدان باشیم.

به گزارش خوبان،سردار محمدعلی حق بین در یادواره سردار شهید محمد (میثم) بیگلو و شهدای آموزش نظامی استان گیلان که عصر امروز در مهدیه رشت برگزار شد با بیان اینکه شهدا در جایگاه والایی هستند و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه این شهیدان بزرگوار باشیم، اظهار داشت: اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی را مدیون شهدا هستیم.

وی با اشاره به اینکه تمامی شهدا باعث اقتدار ایران اسلامی هستند تا ما در آسایش و آرامش باشیم و پشت این سنگر مستحکم زندگی کنیم گفت: برخی شهدا در حماسه‌سازی‌ها و اقتداری که در برابر ابرقدرت‌ها داشتیم مانند شهید قلی‌پور، املاکی و بیگلو از سهم بیشتری برخوردار هستند و ما باید برای این شهیدان جایگاه ویژه‌ای را در نظر بگیریم.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز جوانان و فدائیان ولایت در قالب گردان‌ها و گروه‌های مختلف به‌عنوان مدافعان حرم از سراسر کشور به این مناطق می‌روند تصریح کرد: استان گیلان هم دارای این افتخار است که تاکنون 18 شهید را تقدیم اسلام کرده است.

سردار حق بین با بیان اینکه این عزیزان راه شهدا را شناسایی و به‌خوبی درک کرده‌اند خاطرنشان کرد: این عزیزان قصد دارند تا درس جدیدی را به ما بیاموزند و خون جدیدی را در رگ‌های انقلاب به جریان بیندازند تا ما در امنیت زندگی کنیم.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم این اقتدار را برای ما به ارمغان می‌آورند و باعث استحکام نظام اسلامی می‌شوند اظهار کرد: امیدواریم ما نیز بتوانیم ادامه دهندگان راه شهیدان باشیم.

حق بین با بیان اینکه امسال با نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شد تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی فقط با نشستن و حرف زدن حل نمی‌شود و درخواست می‌کنیم تا اگر در بین گروه‌های مختلف فکری، انتقادات و ایده‌ها و نظراتی است مورد احترام قرار گیرد.

وی  با اشاره به اینکه امروز عزیزانی داریم که سرمایه‌های ملی کشور هستند گفت: امروز به حرمت شهیدان مدافع حرم همه با هم متحد هستیم ولی اگر کمترین اختلافی نیز وجو داشته باشد همه با هم کمک کنیم تا این کار بزرگ که فرمایش مقام معظم رهبری است به سرانجام برسد و به فرموده رهبر عزیزمان لبیک گفته و آن را اجرایی کنیم.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads