کد خبر: 115052 - تاریخ: پنج‌شنبه، 14 جولای 2016 - 13:30

مدیر کل زندان‌های گیلان خبرداد؛

قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران با زندانیان استان گیلان مسابقه سیمولتانه برگزار می کند

مدیر کل زندان‌های گیلان : با توجه به پتانسیل موجود در استان گیلان و همدلی و حس همکاری در بین مدیران دستگاهای استان این فرصت فراهم شده است.

به گزارش خوبان، مدیر کل زندان‌های گیلان در خصوص مسابقه سیمولتانه شطرنج گفت: پس از برگزاری اولین دوره آموزش شطرنج به روش علمی توسط هیأت شطرنج استان و مسابقه آزاد مددجویان در سال ۹۴ ، با پیگیر های بیات ریاست هیأت شطرنج گیلان و حمایتهای رهنما مدیر کل ورزش و جوانان گیلان احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران جهت انجام یکدوره مسابقه همزمان با جمعی از مددجویان،به زندان مرکزی رشت خواهند آمد.

حسینی ضمن تشکر از این اقدام خیرخواهانه گفت: بارها پیش آمده است که درباره یک تصمیم مشخص تنها بر روی زمان حال تمرکز کرده و متوجه بازتاب آن بر آینده خود نشده ایم. در حالت ایده آل باید چنین بینشی داشته باشیم و اندیشیدن درباره تغییرات قابل پیش بینی در آینده را تمرین کنیم تا به یک تصمیم درست برسیم.آگاهی از اینکه دقیقا چه چیزی ما را وادار به تصمیم گیری های اشتباه می کند، کمک می کند تا احساسات و افکارمان را در مسیر درستی هدایت کنیم.و ورزش علمی شطرنج این فرصت را برای ما فراهم خواهد ساخت.

وی گفت: با توجه به پتانسیل موجود در استان گیلان و همدلی و حس همکاری در بین مدیران دستگاهای استان این فرصت فراهم شده است تا با حضور قهرمانان ایران و جهان در زندان فاصله کاذب میان زندان و جامعه به حداقل برسد. و ما در تلاشیم تا با برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و کلاس های آموزشی زیر نظر متخصصین  ورزش استان در زندانها  ضمن افزایش سلامت جسمی مددجویان فرصت بازگشت مجدد آنان را به جامعه فراهم نماییم تا جامعه بتواند دوباره به این افراد اعتماد نماید ,و این مسابقه نیز این فرصت را به زندانیان می دهد تا توانایی های خود را به جامعه نشان دهند.

 

منبع: اداره کل زندانهای استان گیلان

انتهای پیام/153


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads