کد خبر: 11495 - تاریخ: پنج‌شنبه، 8 نوامبر 2012 - 17:19

علاقه نعیمه اشراقی به گلشیفته و دایانا!

شرم آور است که یک نشریه آمریکایی از نعیمه اشراقی ابتدا با عنوان نوه امام خمینی یاد کرده و مینویسد که او به دایانا و گلشیفته علاقمند است.

 به گزارش خوبان به نقل از رویداد، واشنگتن پست نوشته است :در ایران فیس بوک به طور جدی دنبال می شود. این شبکه اجتماعی در ایران فیلتر است و فعالیت باملاحظه افرادی که در این سایت به مقامات ایرانی انتقاد می کنند، مانیتورینگ می شود.این روزنامه آمریکایی در ادامه در خصوص فیس بوک جنجال آفرین اشراقی که بارها تا کنون مطالب بسیار تامل برانگیز را حتی در حمایت از حزب توده منتشر کرده است ،نوشت: با این حال وزارت خارجه آمریکا تخمین می زند که 14 میلیون ایرانی برای دسترسی به فیس بوک، فیلترینگ ایران را دور می زنند. یکی از آنها، نعیمه اشراقی، نوه آیت الله خمینی رهبر بزرگ ایران است.یک موسسه آمریکایی که صفحه نوه امام خمینی(ره) را مورد بررسی قرار داده است، در ادامه اینگونه تشریح می کند: نعیمه اشراقی، نوه امام خمینی(ره)، در صفحه شخصی فیس بوک خود، 5000 فرند(دوست) دارد و حمایت و علاقه او به پدربزرگ خود و نظام جمهوری اسلامی ایران کاملا مشهود است. به گزارش افکار نیوز ، واشنگتن پست ادعا کرد: همچنین به نظر می رسد که او به پرنسس دایانا، فوتبال و گلشیفته فراهانی، هنرپیشه ای که از ایران متواری شد، علاقه مند است!وی همچنین در صفحه فیس بوک خود، در مورد یکی از مصاحبه های خود با یکی از وب سایت های ایران با عنوان” این بسیار لذت بخش است که لایه های مختلف جامعه را بشناسیم” بحث کرده است.

انتهای پیام/90


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads