کد خبر: 114789 - تاریخ: دوشنبه، 11 جولای 2016 - 09:44

نماینده مردم رشت در مجلس:

دولت به‌جای حمله به مخالفان ‌در موضوع حقوق‌های نجومی‌ زودتر اقدام و عمل کند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع حقوق‌های نجومی دولت به جای اینکه مخالفان را مورد حمله قرار دهد باید در این زمینه زودتر وارد می‌شد و بررسی‌های لازم را انجام می‌داد.

به گزارش خوبان، جبار کوچکی نژاد در مورد حقوق‌های نجومی مدیران اظهار داشت: به جای اینکه دولت مخالفان را مورد حمله قرار دهد باید در این زمینه زودتر وارد می‌شد و بررسی‌های لازم را انجام می‌داد که نگرانی مردم کمتر شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: خوب است که دولت اکنون به این موضوع وارد شده است ولی باید سرعت کار را بیشتر و با دقت بیشتری عمل کند.

وی با با بیان اینکه بسیاری از افراد اکنون «زرنگی» می‌کنند که فیش حقوقی خود را منتشر کنند، تصریح کرد: مردم کل دریافتی‌ها را نیاز دارند نه فقط فیش حقوقی. ممکن است فیش حقوقی یک مدیر ۷ میلیون باشد ولی ۱۰ میلیون به شکل دیگری دریافت کند.

کوچکی‌ نژاد با تأکید بر اینکه دریافتی‌ها تمام مواد باید مورد پیگیری قرار گیرد اظهار کرد: دیوان محاسبات و سازمان بازرسی نیز باید در این زمینه ورود کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خواهان شفاف‌سازی در این زمینه هستم و از رسانه‌ها نیز تشکر می‌کنم که به این موضوع وارد شدند و آن را حساس کردند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads