کد خبر: 114764 - تاریخ: یکشنبه، 10 جولای 2016 - 23:57

بیانیه روز ملی عفاف و حجاب مجمع اقشار سپاه ناحیه مقداد رشت:

محوریت تهاجم فرهنگی تغییر سبک زندگی زنان ایرانی در موضوع عفاف و حجاب است

حجاب و عفاف، شخصیت و متانت زن را نمودار می کند و او را همچون مرواریدی گران بها در بر میگیرد و دین مبین اسلام به دنبال مصونیت زن و نه محدودیت او در جامعه از شر ناپاک دیدگان است.

به گزارش خوبان: متن کامل بیانیه مجمع اقشارسپاه ناحیه مقداد رشت بمناسب روز ملی عفاف و حجاب و راهپیمایی و تجمع مدافعان حریم خانواده در خمام ، خشکبیجار ، به شرح ذیل منتشر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

21 تیرماه که به عنوان روز حجاب و عفاف نام گرفته یاد آور خاطره مجاهدانی است که در راه پاسداری از حریم عفاف وحجاب و ناموس امت اسلام جان های خود را طبق اخلاص گذاشته و به درجه رفیع شهادت رسیدند.

امروز یکی از مهمترین محورهای تهاجم فرهنگی در مواجهه با نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش برای تغییر سبک زندگی زنان ایرانی در موضوع عفاف و حجاب است.

زن مسلمان ایرانی با گذشت سه دهه از شکوفایی انقلاب اسلامی می داند که حجاب میوه ی شیرین عفاف نه تنها او را در خانه زندانی و محصور نمی کند بلکه از او دعوت می نماید تا با حضور در صحنه های مهم تصمیم گیری کرامت و شایستگی خویش را به نمایش بگذارد.

حجاب و عفاف، شخصیت و متانت زن را نمودار می کند و او را همچون مرواریدی گران بها در بر میگیرد و دین مبین اسلام به دنبال مصونیت زن و نه محدودیت او در جامعه از شر ناپاک دیدگان است تا این گوهر از هر گزندی مصون بماند.

به‌ ما زنان بسیجی سپاه ناحیه مقداد با همراهی تمام زنان ایران اسلامی، امروز بعنوان سنگربان ارزش های اسلامی، ضمن تاکید لزوم پاسداشت حجاب وعفاف و بعنوان و دیعه ارزشمند الهی و نیز ترویج و تعمیق فرهنگ عفاف وحجاب حمایت خود را از امر مهم حجاب وعفاف اعلام کرده وبیزاری خود را از هرگونه بی بند وباری وسیاست های استکباری اعلام می کنیم.‌

 

 

انتهای پیام/1352456


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads