کد خبر: 11429 - تاریخ: چهارشنبه، 7 نوامبر 2012 - 19:57

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس گیلان خبر داد

برگزاری یادواره شهدای شکست حصر سوسنگرد در رشت

جلائی با اشاره به نقش شهید عبدالله عیسی‌پور در شکست حصر سوسنگرد، تصریح کرد: تعداد 60 رزمنده گیلانی در سوسنگرد شهید شدند.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: رسول جلائی ظهر امروز در جلسه بزرگداشت حماسه عظیم شکست حصر سوسنگرد و نقش بی‌بدیل مقام معظم رهبری در این عملیات اظهار کرد: توجه به سالروز شکست حصر سوسنگرد یکی از موضوع‌ها در فهرست دفاع مقدس است.

وی سوسنگرد را جزو شهرهایی عنوان کرد که در روزهای نخستین جنگ تحمیلی توسط دشمن تسخیر شد و افزود: سوسنگرد نخستین شهری بود که توسط رزمندگان در دوران دفاع مقدس آزاد شد.

جلائی با اشاره به نقش شهید عبدالله عیسی‌پور در شکست حصر سوسنگرد، تصریح کرد: تعداد 60 رزمنده گیلانی در سوسنگرد شهید شدند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از برگزاری یادواره شهدای شکست حصر سوسنگرد در عصر 25 آبان جاری در مزار شهدای رشت خبر داد و ابراز کرد: برنامه‌هایی در حوزه‌های اطلاع‌رسانی، تبلیغ، تبیین، مراسم و دیدار با خانواده شهدا در سالروز شکست حصر سوسنگرد در گیلان تدارک دیده شده است.

وی به تهیه ویژه‌نامه شکست حصر سوسنگرد اشاره کرد و گفت: فیلم مستند 30 دقیقه‌ای شکست حصر سوسنگرد در مدرسه‌ها و مجتمع‌های فرهنگی گیلان نمایش داده می‌شود.

جلائی برگزاری مراسم‌های درون‌سازمانی مراکز نظامی در رشت، حسن‌رود و منجیل را از جمله برنامه‌های سالروز شکست حصر سوسنگرد نامید و بیان کرد: فیلم مستند شکست حصر سوسنگرد همراه با سخنرانی در مراکز دانشگاهی منتخب گیلان نمایش داده می‌شود.

*شکست حصر سوسنگرد از نقاط برجسته ملت ایران است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در جلسه مذکور حوادثی مانند شکست حصر سوسنگرد را ارزشمند توصیف کرد و گفت: شکست حصر سوسنگرد از نقاط برجسته برای ملت ایران است و باید به آن پرداخته شود.

حمید حاذق‌نیکرو بر اطلاع‌رسانی و تبیین عوامل پیروزی شکست حصر سوسنگرد تاکید کرد و افزود: تبلیغات گسترده و فضاسازی در دستگاه‌های مختلف و ارسال پیامک انبوه برای مشترکان در سالروز شکست حصر سوسنگرد در بزرگداشت این عملیات تاثیرگذار است.

وی نشست استاندان و دانشجویان در تبیین شکست حصر سوسنگرد را موثر خواند و بیان کرد: ائمه جمعه و جماعت در مراسم‌ها به موضوع شکست حصر سوسنگرد بپردازند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads