کد خبر: 114240 - تاریخ: شنبه، 2 جولای 2016 - 16:45

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان مطرح کرد

اجرای ۲۲ پروژه‌ اقتصاد مقاومتی در شرکت برق منطقه‌ای گیلان

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: ۲۲ پروژه را در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستور کار خود قرار دادیم.

به گزارش خوبان، عظیم بلبل‌آبادی ظهر امروز در نشستی در استانداری گیلان اظهار داشت: 22 پروژه را در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستور کار خود قرار دادیم که نخستین پروژه خرید یک دستگاه پست سیار 230.62 کیلو ولت است.

وی خرید 6 دستگاه ترانسفورماتور کم صدا با ظرفیت 63.20 کیلو ولت را از جمله برنامه‌های مهم عنوان کرد و گفت: برای نخستین بار شرکت برق منطقه‌ای گیلان ساخت و طراحی ترانسفورماتور کم صدا را طراحی کرد که بعد از 6 ماه ساخته شد و آزمایش آن نیز با موفقیت انجام شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به اینکه 6 ترانسفورماتور برای رشت، انزلی و لاهیجان درنظر گرفته شده‌اند تصریح کرد: برای خرید آن‌ها به 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

بلبل آبادی استفاده از هادی آلومینیومی به جای هادی مسی، خرید و نصب تجهیزات انتقال اطلاعات و چندین پروژه تحقیقاتی دیگر را از جمله طرح های شرکت برق منطقه ای گیلان عنوان کرد و گفت: همه پروژه‌های ما برای اجرا حدود 54 میلیارد و 300 اعتبار نیاز دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه شش پروژه را در راستای اقتصاد مقاومتی تعریف کردیم اظهار داشت: نخستین هدف ما تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی با توجه به ضرورت و اهمیتی که در آن شهرک‌ها برای واگذاری وجود دارد است.

طهمورث لاهوتی گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که با شرکت برق منطقه‌ای گیلان منعقد کردیم تامین برق ناحیه لشت نشاء و تموشل لاهیجان را در دستور کار خود قرار دادیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی سفید رود رشت اظهار کرد: پیمانکار پروژه انتخاب شده است و دو بخش را از محل منابع ملی تامین اعتبار کردیم.

لاهوتی با بیان اینکه راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی لاهیجان را در برنامه خود قرار دادیم تصریح کرد: با توجه به افزایش تولید واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی لاهیجان، احداث یک تصفیه‌خانه مورد نیاز است که برای احداث آن حدود 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

منبع:تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads