کد خبر: 114048 - تاریخ: چهارشنبه، 29 ژوئن 2016 - 19:10

وبلاگ "نویسندگان ما" نوشت:

تخریب هویت ملی و تزلزل بنیان اخلاقی خانواده؛ آسیب جدی ماهواره

وبلاگ "نویسندگان ما" نوشت:

تخریب هویت ملی و تزلزل بنیان اخلاقی خانواده و اتلاف وقت را، از عمده آسیب‎های ماهواره برشمرد.

به گزارش خوبان باشگاه وبلاگی حرف لر در بروز رسانی خود نوشت:

تاکید بر اینکه دشمن در جنگ نرم در تمامی حوزه‎های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ورود پیدا کرده است، واولین راه مقابله، آگاهی‎دادن به مردم است تا از اثرات شوم این شبکه‎ها آگاه شوند.

 تخریب هویت ملی و تزلزل بنیان اخلاقی خانواده و اتلاف وقت، تحقیر سنت‎های ملی و تعظیم فرهنگ بیگانه، تخریب هویت ملی، ترویج مُدگرایی و ارائه مدهای آرایشی نابهنجار، بزرگ‎نمایی نقاط ضعف و بی اهمیت جلوه‎دادن نقاط قوت، تزلزل بنیان اخلاقی خانواده و اتلاف وقت، از بین بردن روحیه اعتماد به نفس و گسترش فرهنگ مصرف را از جمله  آسیب‎های ماهواره برشمرد.

 راهکارهای مقابله با ماهواره همچون پر کردن اوقات فراغت خانواده‎ها و به ویژه جوانان از طریق رسانه‎های ملی و صدا و سیما، اطلاع‎رسانی و آگاه‎سازی عموم مردم و بالاخص والدین و جوانان از آسیب‎های ناشی از ماهواره و فراهم ساختن زمینه‎های فنی لازم جهت استفاه از برنامه‎های مطلوب و سالم ماهواره  اشاره کرد.

  برنامه‎های تولیدی شبکه‎های ماهواره‎ای دشمن با برنامه‎ریزی دقیق در این خصوص سعی دارد با تصویر سازی و رخنه در افکار جوانان هویت دینی و اسلامی را از خانواده‎های ما بگیرد، پس لازم است خانواده‎های ما با دقت نظر بیشتری دسیسه‎های دشمنان را نقش برآب کنند.

رواج لجام‎گسیخته استفاده از ماهواره مبین نفوذ فرهنگی دشمنان است، از وظایف اصلی خانواده‎ها است که خود و فرزندانشان را از آسیب‎های مخرب برنامه‎های ماهواره‏‎ای حفظ کنند، چرا که عامل اصلی انحراف در جامعه فروپاشی نظام خانواده است.

 دشمن در جنگ نرم در تمامی حوزه‎های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ورود پیدا کرده است، گفت: اولین راه مقابله، آگاهی‎دادن به مردم است تا از اثرات و نقشه های شوم این شبکه‎ها آگاه شوند و آگاهانه و با بصیرت در مقابل آن بایستند.

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads