کد خبر: 113850 - تاریخ: دوشنبه، 27 ژوئن 2016 - 10:05

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی؛

حقوق‌های نجومی مسئولان با الفبای عدالت اجتماعی در تعارض است/اشرافی‌گری به هیچ وجه در ‌شأن مسئولان نظام نیست‌

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم برای مقابله با اشرافی‌گری انقلاب کردند گفت: دکورهای چند میلیونی وزارتخانه‌ها مانور تجمل و اشرافی‌گری شد.

به گزارش خوبان، ولی داداشی  درباره دریافت حقوق‌های نجومی برخی از مدیران دولتی اظهار داشت: ساده‌زیستی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و اداری قلوب اقشار مختلف مردم را به سوی آن‌ها جلب می‌کند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در دین اسلام بارها بر امر ساده زیستی خادمین ملت تاکید شده است خاطرنشان کرد: ساده‌ زیستی مسئولان از دریچه و نقطه‌نظر فرهنگ اسلامی یکی از ارزش‌های متعالی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه هر مسئولی می‌تواند با الگوبرداری از سیره نبوی و رفتار علوی با ساده زیستی خود، مرهمی برای آلام اقشار کم درآمد جامعه باشد افزود: ما پرورش یافته مکتب علی ابن ابیطالب(ع) هستیم و تا زمانی که در جامعه فقیر و نیازمند وجود دارد زندگی اشرافی و اشرافی‌گری به هیچ وجه در خور شأن مسئولین نظام نیست.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نظام اسلامی دریافت حقوق نامتعارف برای مسئولان به هیچ عنوان پذیرفته نیست و مدیران دستگاه‌های دولتی به‌دلیل برخورداری از مقام و جایگاه بالای مدیریتی نباید از حقوق و مزایای ویژه برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه مردم برای مقابله با همین اشرافی‌گری‌ها انقلاب کردند ابراز کرد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران خادمین ملت هستند و مقام معظم رهبری مانور اشرافی‌گری را حرام و غیرقابل قبول اعلام کرده‌اند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اخذ این نوع حقوق‌ها با الفبای عدالت اجتماعی در تعارض است و هجوم به ارزش‌های دینی و اسلامی محسوب می‌شود تاکید کرد: موضوع حقوق‌های نجومی باید با جدیت تمام پیگیری شود.

داداشی اظهار کرد: در اسرع وقت موارد باید از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری و با عزل افراد متخلف وجوه ماخوذه از این طریق به بیت المال عودت داده شود و این موضوع بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری نباید شامل مرور زمان گردد.

 

منبع:تسنیم

انتهای پیام /


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads