کد خبر: 11353 - تاریخ: سه‌شنبه، 6 نوامبر 2012 - 21:46

حاشیه‌های حضور دکتر عباسی در دانشگاه گیلان

در حالی که رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان از مهمانان ویژه این مراسم بود خبری از مسئولان دانشگاه گیلان در این همایش نبود.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: همایش شمارش معکوس برای آرماگدون با حضور حسن عباسی رئیس مرکز دکترینال و با همت بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان برگزار شد.

– بالغ بر 600 نفر از دانشجویان در سالن‌های شماره یک و سه تالار حکمت دانشگاه گیلان برای شرکت در همایش حضور داشتند و استقبال دانشجویان از این برنامه به حدی بود که عده‌ای ایستاده و تعدادی در راهروها و به صورت نشسته همایش را دنبال می‌کردند.

-حسن عباسی رئیس مرکز دکترینال سخنران ویژه این همایش بود که در آغاز سخنرانی‌اش یاد آخرین حضورش در دانشگاه گیلان که مربوط به دوسال پیش می‌شد را زنده کرد.

-در حالی که رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان از مهمانان ویژه این مراسم بود خبری از مسئولان دانشگاه گیلان در این همایش نبود.

-دانشجویی در سئوال مکتوب حال و هوای مشایی (اسفندیار دولت) را جویا شد که عباسی با خنده‌ای از وضعیت فعلی مشایی اظهار بی‌اطلاعی کرد.

– عباسی با انتقاد از تبلیغات صدا و سیما در حوزه بانک‌ها گفت: هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک فلان می‌درخشد که رئیسش گذاشت و به کانادا فرار کرد، این جمله عباسی سالن را به وجد آورد و حاضران را لحظاتی خنداند.

-بیش از 10 دوربین تصویربرداری و عکاسی مشغول شکار لحظه‌های همایش و برخی از خبرنگاران نیز در حال انعکاس خبر بودند.

– عباسی از خبرنگاری که خبر مربوط به سخنرانی‌اش را در یک دانشگاه خارج از گیلان بد مخابره کرده بود، گله کرد و گفت: من گفتم کارتون یوگی برای هتک حرمت حضرت نوح (ع) ساخته شده و مستنداتش را ارائه دادم اما در نحوه مخابره خبر اشتباه شده بود و گفته بودند یوگی به حضرت نوح توهین کرده است.

– عده‌ای از دانشجویان با استفاده از لب‌تاب و وب‌کم در حال ضبط سخنان حسن عباسی بودند و عده زیادی از دانشجویان از سخنان وی نطق‌برداری می‌کردند.

– سالن همایش یک ساعت قبل از برگزاری همایش مملو از دانشجویان بود و تنها سه صندلی در ردیف نخست برای مهمانان ویژه و سخنران در نظر گرفته شده بود.

– چندین مستند و سخنرانی عباسی یک ساعت قبل از آغاز رسمی همایش برای دانشجویان حاضر پخش شد که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads