کد خبر: 11284 - تاریخ: دوشنبه، 5 نوامبر 2012 - 17:14

در جلسه علنی یکشنبه مجلس از سوی هیات رئیسه مطرح شد:

تذکر سه نماینده گیلانی به مسئولین

تذاکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز یکشنبه از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد ، در بین تذکرات نمایندگان به مسئولین سه تن از نمایندگان گیلان نیز حضور داشتند.

به گزارش خوبان به نقل از شاهد شمال، تذاکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز یکشنبه از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد ، در بین تذکرات نمایندگان به مسئولین سه تن از نمایندگان گیلان نیز حضور داشتند.

مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت به وزیر کشور در خصوص توجه به توزیع ناعادلانه درآمد حاصل از عوارض و جرائم موضوع ماده ۳۸ قانون مالیات و ارزش افزوده توسط فرمانداری رشت تذکر داد.

دکتر تأمینی دیگر نماینده رشت نیز به وزیر کشور در خصوص عدم توجه به وضعیت شهرداری رشت تذکر داد.

همچنین ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در حل مشکلات شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی و صنعتی لاهیجان، به وزیر جهاد کشاورزی پیرامون ایجاد تسهیلات لازم برای اخذ وام توسط کشاورزان و تخصیص بودجه مناسب به منظور خرید تضمینی برگ سبز چای در لایحه بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور و به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در خصوص تجدید نظر در نرخ تضمینی خرید برگ سبز چای تذکر داد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads