کد خبر: 112825 - تاریخ: شنبه، 11 ژوئن 2016 - 11:15

حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی ؛

از مردم گیلان عذرخواهی می کنم/ قصد توهین به مردم ولایتمدار گیلان را نداشته ام

نماینده مردم رشت به عذرخواهی حجت الاسلام رفیعی از مردم گیلان اشاره داشت و گفت: رفیعی در تماس با من حرف خود را نقض کرده و خواسته که از طرفش عذر خواهی کنم.

به گزارش خوبان، جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی در پی حواشی ایجاد شده سفر حجت الاسلام رفیعی به گیلان با اشاره بر اینکه اگر آقای رفیعی بیان کرده که در خیابان های گیلان زنان نیمه عریان هستند ، گفت: اگر چنین بیانی از زبان این استاد حوزه و دانشگاه بوده، حرفش کاملا کذب است.
وی با بیان اینکه رفیعی باید مواضع خود را اصلاح کند، گفت: حجت الاسلام رفیعی باید از مردم گیلان بابت حرفی که زده عذرخواهی کند.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای رفیعی نیمه شب گذشته با من در این خصوص تماس گرفته است، گفت: حجت الاسلام رفیعی در تماس با من حرف خود را اصلاح کرد.
کوچکی نژاد با بیان اینکه رفیعی گفته اگر این حرف را هم زده اشتباه کرده است، ادامه داد: وی در تماس با من تاکید داشته و من را مجاز دانسته که اعلام کنم آقای رفیعی اشتباه کرده است.
این نماینده مجلس با تصریح بر اینکه رفیعی از مردم گیلان عذرخواهی کرده است، افزود: گرچه این عذرخواهی آقای رفیعی در فضای مجازی و سایت ها نیز منتشر شده است.
وی با تاکید بر اینکه رفیعی از مواضع خود عقب نشینی کرده است، گفت: ما باید در موضع گیری های خود مواظب باشیم تا بی حجابی را گسترش ندهیم.
کوچکی نژاد با اشاره بر اینکه باید از حقوق گیلانی و گیلانی دفاع کنیم، بیان داشت: باید در مقابل معاندین و هنجار شکنان که بی حجابی را می خواهند در گیلان گسترش بدهند، بایستیم و جلویشان را بگیریم.
وی با اشاره بر اینکه رفیعی تاکید کرده که روی سخنش به میهمانان بوده است، گفت: نظر ایشان به میهمانانی بوده که از جای دیگر به گیلان می آیند و ایام تعطیلات در ساحل دریا کشف حجاب می کنند.
وی با بیان اینکه مسوولین استانی و متولیان امر در وزارت کشور باید با مقوله بدحجابی مقابله کنند، گفت: مسوولین فرهنگی و کسانی که در وزارت کشور موظف هستند باید در مقابل کسانی که می خواهند به فرهنگ ما لطمه بزنند یا تحرکات غیر متعادلی از خود بروز دهند، با آنها برخورد کنند.
انتهایپیام/463

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads