کد خبر: 11279 - تاریخ: دوشنبه، 5 نوامبر 2012 - 17:09

۱۰۶ نفر در جاده‌های گیلان کشته و مجروح شدند

فرمانده پلیس راه گیلان از وقوع ۶۶ فقره تصادف مهم رانندگی در جاده‌های استان در چهار روز اخیر خبر داد و گفت: در این مدت ۱۰۶ نفر کشته و مجروح شدند.

فرمانده پلیس راه گیلان از وقوع ۶۶ فقره تصادف مهم رانندگی در جاده‌های استان در چهار روز اخیر خبر داد و گفت: در این مدت ۱۰۶ نفر کشته و مجروح شدند.

محیط جمشاد فرمانده پلیس راه گیلان پیش از ظهر امروز در جلسه پلیس راه استان گزارشی از وضعیت تصادفات و میزان مرگ و میر در تصادفات اخیر استان را ارائه داد.

وی با بیان اینکه در تعطیلات چند روز اخیر ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو وارد گیلان شدند، تصریح کرد: این تعداد خودرو تنها از مسیر قزوین ـ رشت وارد استان شده بودند.

این مسئول ورود تعداد مذکور خودرو‌ها را موجب بروز ترافیک سنگین در محور منجیل به رودبار ذکر کرد و افزود: در مدت چهار روز اخیر ۶۶ حادثه مهم رانندگی در جاده‌های گیلان رخ داد که بر اثر این حوادث ۹۳ نفر مجروح و ۱۳ نفر کشته شدند.

وی از اعمال تخلف ۱۲ هزار و ۱۱۶ راننده متخلف در مدت مذکور خبر داد و یادآور شد: بی‌توجهی نسبت به جلو، تجاوز و انحراف به چپ و رعایت نکردن حق تقدم عبور از جمله موارد تخلف رانندگان بوده است.

جمشاد خاطرنشان کرد: در مدت مذکور ۱۹۵ دستگاه خودرو و ۱۰۷ دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی از تمام رانندگان خواست برای پیشگیری از وقوع تصادفات رانندگی و تکرار حوادث جاده‌ای از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز خودداری و با رعایت مقررات و توجه به قوانین و حقوق شهروندی رانندگی کنند./ایلنا

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads