کد خبر: 11274 - تاریخ: سه‌شنبه، 6 نوامبر 2012 - 07:59

گردهمایی مختلط جوانان زرتشتی+ تصاویر

این درحالی است که برخلاف قوانین کشور، تصاویر این گردهمایی مختلط دانشجویی توسط سایت های وابسته به انجمن زرتشتیان منتشر شده است.

به گزارش « ندای انقلاب » دومین گردهمایی مختلط جوانان زرتشتی با رویکرد نهادینه کردن فرهنگ اختلاط زنان و مردان در جامعه ایران به مدت ۳ روز از دهم تا سیزدهم آبان ماه جاری در محل سالن مارکار تهرانپارس تهران برگزار گردید.نکته جالب توجه اینکه در آیین گشایش این برنامه که ویژه جوانان زرتشتی۲۰ تا ۳۵ سال بود، دکتر اسفندیار اختیاری، نماینده زرتشتیان در مجلس و دکتر رستم خسرویانی، رئیس انجمن زرتشتیان تهران سخنانی در مورد اهمیت این برنامه ارایه کردند؟! این درحالی است که برخلاف قوانین کشور، تصاویر این گردهمایی مختلط دانشجویی توسط سایت های وابسته به انجمن زرتشتیان منتشر شده است.

گفتنی است، اگرچه اقلیت‌های دینی به عنوان بخش کوچکی از ترکیب جمعیتی ایران در انجام مراسمات خاص خود آزادند اما همانند سایر شهروندان ایرانی ملزم به رعايت قوانين كشور و موازين اسلامي هستند.
بر اساس قانون، وظیفه نظارت بر فعالیت‏های فرهنگی هنری و تبلیغاتی اقلیت‏های دینی زرتشتی، کلیمی و مسیحی برعهده اداره اقلیت‌های دینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي نهاده شده است،وظیفه‌ای که گویا این روزها به فراموشی سپرده شده است!
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads