کد خبر: 112696 - تاریخ: پنج‌شنبه، 9 ژوئن 2016 - 10:47

روز گذشته ؛

جلسه هماهنگی پایگاه های تابستانی اوقات فراغت در خشکبیجار برگزار شد

جلسه هماهنگی مدیران پایگاههای تابستانی اوقات فراغت روز گذشته در خشکبیجار برگزار گردید.

به گزارش خوبان: جلسه هماهنگی مدیران پایگاههای اوقات فراغت تابستانی مدارس خشکبیجار با کلیه مدیران مرکز پایگاهها روز کذشته در اتاق معاونت پرورشی اداره آموزش وپرورش این بخش برگزار شد.

در این جلسه پس از تلاوت کلام الله مجید،ابتدا علیجانی رئیس اداره آموزش و پرورش خشکبیجار ضمن خیر مقدم وعرض قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان،در خصوص اهمیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان و استفاده بهینه از تعطیلات تابستانی دانش آموزان و استفاده بهینه از مدرسان و مربیان توانمند در کلاسهای تابستانی مواردی را بیان نمودند.

در ادامه متقی معاون پرورشی و تربیتی نیز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت همکاران در خصوص اهمیت و نقش تشکیل پایگاههای اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان،رشته های مورد نیاز و علاقه دانش آموزان، مکانهای مراکز تابستانی،زمان افتتاحیه و اختتامیه آن مطالبی رابیان نمود.

در پایان خانم یوسفی پور دبیر ستاد اوقات فراغت در خصوص تشکیل کلاسهای امداد و نجات(هلال احمر)،پیشگیری از آسیب های اجتماعی، استفاده از حداکثر ظرفیت مدارس در جذب دانش آموزان مطالبی را بیان نمودند.

در پیان ایین جلسه هریک از مدیران مراکز نکته نظرات خود را مورد جلسه ارائه کرد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads