کد خبر: 11268 - تاریخ: دوشنبه، 5 نوامبر 2012 - 16:55

انتقال مهدی‌ هاشمی از اوین به یکی‌ از بهترین‌ بیمارستان‌های خصوصی تهران

مهدی هاشمی رفسنجانی پس از گذشت حدود 40 روز از بازداشتش امروز (دوشنبه) در بیمارستان دی تهران بستری شد.

به گزارش خوبان به نقل از بولتن نیوز، پس از بستری شدن مهدی هاشمی در یکی از بیمارستان‌های تهران، آقای اکبر هاشمی رفسنجانی نیز برای دیدار با وی به این بیمارستان رفت و در مورد مسائل حقوقی و مرتبط با بازداشت فرزند خود با او گفت‌وگو کرد.

در طول 40 روز گذشته تنها اخباری از گفت‌وگوی تلفنی آقای هاشمی با مهدی منتشر شده بود اما اشاره‌ای به دیدار حضوری نشده بود.

بستری شدن مهدی هاشمی در بیمارستان دی به درخواست پزشک او صورت گرفت و قرار است در این بیمارستان تحت عمل آنژیوگرافی قلب قرار بگیرد.

 

وکیل مهدی هاشمی تأیید کرده است که موکلش پس از انجام این عمل، به زندان باز می‌گردد. علیزاده طباطبایی وکیل مهدی هاشمی، دو هفته قبل، درخواست پایان بازداشت موقت موکلش را مطرح کرده بود اما این درخواست مورد پذیرش دادسرای امنیت قرار نگرفت.

موافقت با بستری شدن مهدی هاشمی در یکی از بهترین بیمارستان‌های خصوصی در حالی است که معمولاً درخواست‌های پزشکی زندانیان با ملاحظات ویژه مورد پذیرش قرار می‌گیرد و از آنجایی که بهداری اوین امکانات پزشکی خوبی در اختیار دارد، بسیاری از مراقبت‌های پزشکی در همین مرکز انجام می‌شود.

40 روز پس از بازداشت مهدی هاشمی هنوز خبری از جزئیات پرونده اتهامی و کیفرخواست او منتشر نشده و در حالی‌که پیش از این هیچ خبری در مورد سابقه بیماری قلبی مهدی هاشمی در رسانه‌های نزدیک به او منتشر نشده بود، پزشک وی اکنون بر ضرورت مراقبت‌های قلبی از وی تأکید دارد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads