کد خبر: 112554 - تاریخ: سه‌شنبه، 7 ژوئن 2016 - 09:33

گزارش/

مردم آستارا در اعتراض به گرد و خاک آزاردهنده کامیون ها تجمع کردند

جمعی از اهالی منطقه میرزانق محله عباس‌آباد آستارا در اعتراض به تردد کامیو‌ن‌ها و ایجاد گرد و خاک در این خیابان تجمع کردند و مانع از تردد کامیون‌ها شدند.

به گزارش خوبان، از حدود یک سال پیش شهرداری آستارا با هدف تعریض خیابان و اجرای کانیو، اقدام به لایه‌برداری و شن‌ریزی کرده و بدون آسفالت نیمه‌کاره گذاشته است.

به گفته اهالی محله میرزانق عباس‌آباد به دلیل تردد روزانه دهها دستگاه کامیون و خودروی باری، گرد و خاک شدیدی این منطقه را فرا می‌گیرد به طوری که نفس کشیدن را برای ساکنان آن با مشکل مواجه می‌کند.

جمعی از اهالی منطقه میرزانق محله عباس‌آباد آستارا در اعتراض به تردد کامیو‌ن‌ها و ایجاد گرد و خاک در خیابان تجمع کردند و مانع از تردد کامیون‌ها شدند و دلیل این اقدام خود را کم توجهی مسؤولان منطقه به ویژه شهرداری در اتمام هر چه سریع‌تر پروژه آسفالت خیابان این محل عنوان کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر آستارا عصر امروز در حاشیه تجمع مردم منطقه مذکور به خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به اینکه محله عباس‌آباد در مسیر تردد کامیون‌های زیادی در طول روز قرار دارد، شهردار آستارا از سال گذشته طرح تعریض و آسفالت کاری خیابان اصلی این منطقه را در دستور کار خود قرار داده است.

سید سجاد موسوی  کرد: بیش از ۹۰درصد زیرسازی و تعریض نقاط باریک خیابان مورد نظر انجام شده و تنها ۱۰ درصد آن باقی مانده است.

وی وجود چند واحد مسکونی در مسیر تعریض خیابان و عدم همکاری آنها با شهرداری را موجب طولانی شدن مدت زمان پروژه آسفالت خیابان عباس‌آباد ذکر کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر آستارا خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری برای جلوگیری از تشکیل گرد و خاک به هنگام تردد خودروها، از فردا عملیات پخش مازوت «نفت کوره» در سطح خیابان مذکور اجرایی می‌شود.

وی گفت: طبق هماهنگی‌های انجام گرفته با شورای محل منطقه عباس‌آباد مقرر شده تا با حضور صاحبان املاک در این مسیر، جلسه‌ای برای بررسی و حل مشکل موجود در محل شورای اسلامی شهر آستارا برگزار شود.

گفتنی است با حضور رئیس و تعدادی از اعضای شورای شهر آستارا و دادن قول مساعد در اتمام هرچه سریع‌تر پروژه آسفالت خیابان مذکور، اهالی منطقه مسیر مسدود شده کامیون‌ها را باز کردند.

 

منبع : فارس
انتای پیام/45

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads