کد خبر: 112499 - تاریخ: دوشنبه، 6 ژوئن 2016 - 15:27

سید احمد جعفر نژاد؛

برنامه‌های آستان مقدس امام زاده حسن (ع) خمام در ماه رمضان را اعلام کرد

جعفرنژاد: پس از نماز ظهر و عصر طرح تلاوت نور که تلاوت روزانه یک جز از قرآن کریم است توسط قاریان برتر منطقه و استان در این مکان مقدس برگزار می شود.

به گزارش خوبان:سید احمد جعفر نژاد رئیس هیئت امناء آستان مقدس امام زاده حسن(ع) خمام در خصوص برنامه‌های ماه مبارک رمضان با خبرنگار خوبان گفت: آستان مقدس امام زاده حسن (ع) خمام در ماه مبارک رمضان،تلاش می‌کند پذیرایی معنوی ویژه‌ای از روزه‌داران داشته باشد.

وی با بیان این که نماز جماعت در تمامی اوقات صبح، ظهر،عصر،مغرب و عشاء در مسجد جامع خمام برگزار می شود اظهار کرد: پس از نماز ظهر و عصر طرح تلاوت نور که تلاوت روزانه یک جز از قرآن کریم است توسط قاریان برتر منطقه و استان در این مکان مقدس برگزار می شود.

سید احمد جعفر نژاد در خصوص امام جماعت مسجدجامع خمام در ماه مبارک رمضان گفت:امسال هم همچون سال های گذشته حجت الاسلام قاسمیان امام جماعت مسجد جامع خمام می باشد و در بین الصلاتین نماز ظهر و عصر در مورد مسائل دینی به سخنرانی می پردازد.

وی در خصوص اجرای طرح کرسی تلاوت امامزاده های شاخص شهرستان رشت گفت:اجرای طرح کرسی تلاوت در ماه مبارک رمضان در چهار امامزاده شاخص شهرستان رشت توسط اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان رشت برگزار می شود که یکی از این امامزاده آستان مقدس امامزاده حسن(ع)خمام میباشد که روز پنجشنبه 20 خرداد ماه ساعت 21:30 شب با حضور قاریان برتر استان گیلان برگزار خواهد شد.

وی در پایان به خبرنگار ما گفت: از دوستداران قرآن کریم دعوت بعمل می آید تا در این مراسم معنوی حضور داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/41356


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads