کد خبر: 11239 - تاریخ: یکشنبه، 4 نوامبر 2012 - 19:51

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری

تشکیل انجمن طراحان لباس در گیلان

وی خواستار برخورد با فروشندگان مرد برای لباس بانوان شد و تصریح کرد: فروشندگان مرد برای لباس بانوان در شهر رشت افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: طیبه بزرگی ظهر امروز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به برگزاری نمایشگاه پوشاک اسلامی در مجتمع خاتم‌الانبیا (ص) این شهر اظهار کرد: تعداد 15 روپوش با الگوی اسلامی برای استفاده در اداره‌ها و نهادهای مختلف در نمایشگاه مذکور رونمایی شد.

وی به تشکیل انجمن طراحان لباس در گیلان اشاره کرد و افزود: انجمن طراحان لباس گیلان پوشاک اسلامی با الگوی اسلامی را طراحی می‌کنند.

بزرگی با بیان اینکه تولیدکنندگان پوشاک می‌توانند از طراحان برای تولید پوشاک با الگوی اسلامی استفاده کنند، تصریح کرد: طراحان پوشاک مدل‌های مختلف لباس با الگوی اسلامی را باید برای استفاده مردم ارائه کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان بر تولید پوشاک مجلسی با الگوی اسلامی تاکید کرد و گفت: فارغ‌التحصیلان رشته طراحی لباس برای عضویت در انجمن طراحان پوشاک گیلان مراجعه می‌کنند و تولیدکنندگان باید از ظرفیت موجود بهره ببرند.

*جذب مردم با ملاک‌هایی که زیر سئوال نرویم، هنر است

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در جلسه مذکور نهادها و ارگان‌ها را باهم متفاوت خواند و بیان کرد: سازمان‌های مختلف شاخص‌های متفاوتی را دارند و جذب مردم با ملاک‌هایی که زیر سئوال نرویم، هنر است.

محمد حسن‌پور طراحی لباس در کنار کیفیت پارچه را تاثیرگذار خواند و افزود: تولیدکنندگان پوشاک باید از پارچه مناسب برای تولید استفاده کنند.

وی خواستار برخورد با فروشندگان مرد برای لباس بانوان شد و تصریح کرد: فروشندگان مرد برای لباس بانوان در شهر رشت افزایش پیدا کرده است.

*علما از وضعیت بدحجابی در جامعه رنج می‌برند

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان نیز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری با اشاره به اینکه علما و بزرگان از وضعیت بدحجابی در جامعه رنج می‌برند، گفت: استکبار هجمه سنگین فرهنگی را علیه کشور انجام می‌دهد.

عزیز پورعزیزی گیلان را از استان‌های گردشگرپذیر دانست و افزود: پوشاک با الگوی اسلامی باید در تمام مناطق گیلان ارائه شود.

وی به شهر مرزی آستارا و شهر بندری انزلی اشاره کرد و یادآور شد: پوشاک وارداتی در دو شهر مذکور بیشتر از دیگر نقاط است و این امر باید کنترل شود.

پورعزیزی در پایان خواستار ترویج و رونق پوشاک با الگوی اسلامی در جامعه شد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads