کد خبر: 112384 - تاریخ: شنبه، 4 ژوئن 2016 - 11:39

در مسجد پایین محله‌ی دافچاه ؛

مراسم سالگرد شهادت دانشجوی شهید صنعتی برگزار شد+تصاویر

سی امین مراسم سالگرد شهادت شهید صنعتی و شهدای پایین محله‌ی دافچاه باحضور مسئولین و خاواده های معزز شهداء بخش خمام برگزارشد.

به گزارش خوبان: سی امین مراسم سالگرد شهادت شهید صنعتی و شهدای پایین محله‌ی دافچاه باحضور مسئولین و خاواده های معزز شهداء بخش خمام برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام کیماسی در سخنانی به بیان ویژگی های این شهید والامقام پرداخت. ابوذر روحی مداح این مراسم بود.

شهید حمیدرضا صنعتی در دوران عمر پربرکت خویش سعی می کرد تا گام های خود را برای رها شدن از آلودگی های زندگی دنیا با سرعت بیشتری بردارد تا بتواند در مسیر پاک و بی آلایش زیستن در پناه اسلام و قرآن طی کند بنابراین ایمان به خدا را سرلوحه همه امور زندگی خود قرار داده بود.

وی در مسجد جامع خمام حضور مستمر داشته و اغلب اوقات برای ادای تکلیف به آنجا می رفت. به مطالعه کتب مذهبی رغبت زیادی داشته به خصوص آثار شهید مطهری تاثیر به سزایی در رشد اندیشه های او داشت.

شهید حمیدرضا صنعتی متولد سال ۱۳۴۳، دانشجوی تربیت معلم در رشته ی علوم تجربی بود که همزمان تدریس هم می کرد. ایشان دو مرتبه داوطلبانه به جبهه اعزام شده بود که در نهایت در ۲۸ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۵ که مصادف با ماه مبارک رمضان بود ، با لب تشنه و زبان روزه همان گونه که در وصیت نامه خود آورده بود، با اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

10 20 30 40 50 60 70 80

 

انتهای پیام / 1325


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads