کد خبر: 11206 - تاریخ: یکشنبه، 4 نوامبر 2012 - 11:55

راديوفردا سياست افزايش جمعيت كشور را مضر دانست !

در راستاي اعلام مخالفت راديوفردا با برنامه هاي سرنوشت ساز و كليدي نظام ، اين بار هم اين رسانه تاكيدات اخير مبني بر لزوم افزايش جمعيت كشور را بر خلاف منافع كشور دانست !

به گزارش خوبان به نقل از راديوديروز ، از آنجايي كه وظيفه و رسالت اصلي راديوفردا زير سوال بردن سياست هاي خرد و كلان نظام بوده و نيز از آنجايي كه اين رسانه ي آمريكايي موظف است مردم را نسبت به تاكيدات رهبري و نيز مسئولان مختلف بدبين و بد گمان كند ( كه البته هميشه هم ناكام بوده و نتيجه ي عكس گرفته است ) ، اين بار به بهانه هاي جديدي سياست افزايش جمعيت كشورمان را زير سوال برد .

راديوفردا سياست افزايش جمعيت كشور را مضر دانست !

بر همين اساس به دنبال تاكيدات فراوان مقام معظم رهبري مبني بر لزوم افزايش جمعيت كشور حتي تا ۱۵۰ و ۲۰۰ ميليون نفر كه البته با ارائه ي دلايل منطقي و روشني مبني بر افزايش جمعيت پير و بازنشسته كشور طي دهه هاي اينده و نيز كاهش نيروي كار جوان ، همراه بود ، راديوفردا باز هم به مخالفت و جوسازي مبادرت كرد و به بهانه هاي عوام گونه اي همچون نبود شرايط لازم در ايران و يا پيروي از برخي كشور هاي پيشرفته در اين زمينه با اين سياست منطقي و لازم براي كشورمان مخالفت كرد .
گفتنيست در حال حاضر جمعيت كشور ما جمعيت جواني است كه اين نسل طي چند دهه آينده با افزايش سن و از كار افتادگي مولاجه خواهند بود و البته رشد جمعيت كشور طي سالهاي نه چندان دور با اين روند فعلي بسيار پايين خواهد بود كه با نياز هاي كشور به نيروي انساني و نيروي كار جوان به هيچ وجه مطابقت ندارد .
البته از رسانه اي همچون راديوفردا كه با هر سياستي كه به نفع ايران و نظام جمهوري اسلامي است مخالفت مي كند جز اين هم انتظاري نيست !

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads