کد خبر: 11113 - تاریخ: شنبه، 3 نوامبر 2012 - 10:57

محمد حسن عاقل‌منش

انفجار ترافیک در رشت

با وجود احداث چندین تقاطع همسطح و غیرهمسطح ترافیک رشت هنوز حالت انفجاری دارد و نتوانسته‌ایم بار ترافیکی را از این شهر خارج کنیم.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: محمد حسن عاقل‌منش در حاشیه جشن بزرگ ولایت در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر در جمع خبرنگاران وضعیت شهرداری رشت را روند عادی خواند و اظهار کرد: برخی مشکلات مالی ناخواسته در این نهاد ایجاد شده است.

وی بحث نوار حفاری‌ها را یکی از مشکلات شهرداری رشت نامید و تصریح کرد: از سال گذشته قرارداد هفت کیلومتر نوار حفاری در رشت باقی مانده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت به فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: شهرداری برای آسفالت سازمان تخصصی و دستگاه‌های مجهزی دارد.

وی درباره نوسانات وضعیت قیر در بازار مصرف تصریح کرد: شهردار رشت اجازه ندهد وقفه‌ای در خرید قیر صورت گیرد و کارخانه آسفالت متوقف شود.

عاقل‌منش فعالیت کارخانه آسفالت رشت را بستگی به شرایط مناسب آب و هوایی دانست و خاطرنشان کرد: شهردار در حوزه‌های مختلف تدابیر زیادی دارد که بخشی از آن در بخش ترافیکی است.

وی با بیان اینکه اقدام‌های شهرداری باید به نفع مردم شهر باشد، یادآور شد: ترافیک شهر رشت با وجود ایجاد چندین تقاطع همسطح و غیر همسطح هنوز حالت انفجاری دارد و نتوانسته‌ایم بار ترافیکی را از مشکلات اصلی رشت خارج کنیم که این موارد باید در طرح جامع شهری دیده شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت پروژه پیاده راه‌سازی خیابان علم‌الهدی رشت را یکی از بافت‌های اصلی این شهر نامید که شهردار برای تردد مردم، آن را اجرایی کرده است.

وی توجه به حوزه‌های فرهنگی در پروژه‌های رشت را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید در این زمینه به صورت ویژه عمل شود.

عاقل‌منش، داشتن شهری آباد را توجه به موضوع فرهنگی در ابعاد مختلف آن دانست و متذکر شد: اهمیت به مقوله فرهنگی باید در تمام زمینه‌ها از جمله گسترش فضای سبز به صورت جدی توجه شود.

وی از شهردار رشت خواست تا تقاطع غیرهمسطح باستانی‌شعار این شهر را تا پایان سال جاری به پایان برساند و نسبت به اتمام پروژه رصدخانه رشت نیز اهتمام لازم را داشته باشد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads