کد خبر: 11105 - تاریخ: شنبه، 3 نوامبر 2012 - 10:51

پرخطر ترین جاده گیلان مشخص شد

هم اکنون این جاده فرعی با توجه به عرض کم معبر و علائم راهنمایی و رانندگی منصوبه پاسخگوی این میزان عبور و مرور نمی باشد.

به گزارش خوبان به نقل از ایرنا: سرهنگ ˈمجید جمشاد افزود، سه و نیم درصد تصادفات امسال استان، فقط در این محور فرعی که به طول 55کیلومتر، که چهار دهم درصد کل راههای آسفالته گیلان را شامل می شود، به وقوع پیوسته است.

وی با تاکید بر اینکه دو و چهاردهم درصد کل کشته های استان و سه و نیم درصد کل تصادفات گیلان تنها در چهار دهم درصد راههای استان اتفاق افتاده؛ حاکی از پرخطر بودن این جاده فرعی است.

رییس پلیس گیلان ادامه داد: این محور به نوعی به عنوان کوتاهترین محور مواصلاتی شهر رشت با شهرستان های تالش و آستارا و استان اردبیل محسوب می شود.

سرهنگ جمشاد با بیان اینکه حجم تردد انواع خودروهای سبک و سنگین در طول شبانه روز در این جاده بالا است، خاطرنشان کرد: هم اکنون این جاده فرعی با توجه به عرض کم معبر و علائم راهنمایی و رانندگی منصوبه پاسخگوی این میزان عبور و مرور نمی باشد.

وی اضافه کرد: همچنین به علت جدا نشدن مسیر رفت و برگشت در این جاده و ارتکاب حرکات غیر مجاز و تخلف برخی رانندگان، همواره شاهد وقوع تصادفات رخ به رخ شدید همراه با تلفات هستیم.

سرهنگ جمشاد در پایان به تمامی رانندگان و مسافرانی که از این محور برای تردد استفاده می کنند، خواست با درک وضعیت کنونی این جاده، بویژه مسکونی بودن حاشیه این جاده و تردد زیاد عابران پیاده و وسایل نقلیه کشاورزی در طول و عرض معبر؛ با احتیاط و با سرعت مطمئنه تردد کنند و از عجله و شتاب بی مورد وتخلفات حادثه ساز بپرهیزند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads