کد خبر: 110958 - تاریخ: یکشنبه، 15 می 2016 - 10:07

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان؛

خیران منتخبین خداوند جهت مسیر تعالی انسان ها هستند

اکبری: نیکوکاران مدرسه ساز با عشق وارد انجام کار خیر شدند و با عشق مدرسه ساخته اند و در ترویج علم و دانش و توسعه گام برداشتند.

به گزارش خوبان،علی اوسط اکبری مقدم، مدیرکل سازمان نوسازی مدارس گیلان درجشنواره خیرین مدرسه ساز استان،با بیان اینکه مدرسه سازان کار بسیار خدا پسندانه‌ای در راستای گسترش و ترویج علم و دانش انجام داده اتد،گفت: خیران منتخبین خداوند جهت مسیر تعالی انسان ها هستند.

اوسط اکبری مقدم افزود: نیکوکاران مدرسه ساز با عشق وارد انجام کار خیر شدند و با عشق مدرسه ساخته اند و در ترویج علم و دانش و توسعه گام  برداشتند.

مدیرکل نوسازی گیلان با تصریح اینکه نیکوکاران مدرسه ساز از عشق مدرسه ساختن به معرفت خدای متعال رسیدند،افزود: یک هزار و 100کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز سال گذشته در گیلان مقاوم سازی شده است که 12درصد از جمعیت دانش آموزی گیلان را شامل و 20درصد کل کلاس های ساخته شده است.

مقدم با بیان اینکه گیلان از لحاظ فضای آموزشی از میانگین شاخص کشوری و از سرانه استاندارد کشوری عقب  است، یادآور شد: گسترش و رونق فضاهای آموزش و پرورش و مکان امن تحصیل در گیلان نیازمند نگاهی ویژه است تا دانش آموزان مناطق محروم دغدغه فضای آموزشی نداشته باشند.

منبع:اداره کل آموزش وپروزش گیلان


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads