کد خبر: 11095 - تاریخ: شنبه، 3 نوامبر 2012 - 10:27

واکنش بحضورقهرمانی درسیما

صدور نامه سرگشاده دانشجویان بسیجی به صدا و سیمای گیلان

آری گویا گوشهای سنگین مسئولین صدا و سیمای استان که داعیه ی ولایت مداری دارند این کلام امام امت را که فرمود: آن قدر که پا برهنه‌ها به رادیو تلویزیون حق دارند ما نداریم، نشنیده بودند که استاندار اسبق تکنوکرات رد صلاحیت شده توسط شورای نگهبان را به عنوان الگو به جوانان این استان معرفی کردند و تریبون پر بیننده ترین برنامه‌های خود را در اختیار این عنصر معلوم الحال قرار دارند .

به گزارش خوبان به نقل از خبرگزاری دانشجو ، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های گیلان با صدور نامه ای سرگشاده به دعوت صدا و سیمای گیلان از استاندار سابق گیلان واکنش نشان دادند.
در این نامه با اشاره به فرمایشات حضرت امام(ره) آمده است: واقع آن است که آن قدر که پا برهنه‌ها به رادیو تلویزیون حق دارند ما نداریم.
آری گویا گوشهای سنگین مسئولین صدا و سیمای استان که داعیه ی ولایت مداری دارند این کلام امام امت را نشنیده بودند که استاندار اسبق تکنوکرات رد صلاحیت شده توسط شورای نگهبان را به عنوان الگو به جوانان این استان معرفی کردند و تریبون پر بیننده ترین برنامه‌های خود را در اختیار این عنصر معلوم الحال قرار دارند .
جامعه دانشجویی شفاف شمار باز خواست می‌کند که بگویید چه کسانی پشت این فرصت سازی برای مردودین سیاسی استانند؟ آیا نمی‌دانید امام رسالت شما را تربیت جوانان و مردم دانست؟
از رد صلاحیت شده ی شورای نگهبان می‌خواهید برای مردم الگو بسازید؟
مگر امام نفرمود:« تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است اگر این توهین و تضعیف شورای نگهبان نام نمی‌نهید چه نام می‌گذارید؟
حرفهای امام را در کجای منش و مرامتان قرار دادید؟ استانداری که استان در زمان مدیریتش محور بزرگترین فساد مالی تاریخ کشور شد الگوی چه کسی می‌تواند باشد؟
این است حق پابرهنه‌ها از صدا و سیما؟ اگر راست می‌گویید تریبون خود را نزد آنهایی ببرید که در این عرصه اقتصاد مقاومتی به خاطر پولهایی که امثال صاحبان شرکت داماش از کشور خارج کردند زیر پای سرمایه دارها و سرمایه دار پرست‌ها، له شدند هنوز برای جامعه دانشگاهی گیلان سوال این است که چرا محوریت این فساد بزرگ گیلان بوده است که صدا و سیمای گیلان در سانسور و خفه کردن صدای اعتراض جنبش‌های عدالتخواه دانشجویی از جمله بسیج دانشجویی سابقه دیرینه ای دارد؛و خط مشی خود را در ترویج نظام سرمایه داری و تجمل پرستی ( در عمل هرچند نه در کلام) قرار داده است و بی اعتنا به این اعتراضات و هشدارهای رهبری به کار خود ادامه می‌دهد.
باید هوشیار بود، نباید این چنین صدا و سیمایی به زیر پوست شهرهای گیلان برود تا حرف پابرهنه‌ها، این پیشقراولان عرصه جنگ اقتصادی که اینچنین مردانه فشار حاصل از یکبار تحریم‌ها و صدباربی تدبیری‌ها ی مسئولین را تحمل می‌کنند بشنوند که اگر می‌شنیدند می‌دانستند این مقاومت نه برای مسئولین است که علی الخصوص در استان و جریان تغییر استاندار بر سر نزاع قدرت در توهین کردن به هم، کوتاهی نکردند و نه به خاطر کسانی است که در کشور انرژی خود را به جای مقابله با تحریمها بر سر دعواهای جناحی می‌گذارند، اینها همه به خاطر رهبری است که مردم باور دارند جز عزت ایران را نمی‌خواهد و بصیرانه مراقب است تا راه گم نشود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads