کد خبر: 110828 - تاریخ: شنبه، 14 می 2016 - 00:59

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان:

توسعه مجموعه داخلی حرم خواهر امام رضا(ع) در رشت انجام می‌شود

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان گفت: با کمک خیرین، نذورات مردمی و مشارکت شهرداری رشت، بازسازی و توسعه مجموعه داخلی حرم خواهر امام رضا(ع) را در رشت انجام می‌شود.

به گزارش خوبان، حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: طرح جامعی را در مجموعه بقعه خواهر امام رضا(ع) دنبال می‌کنیم و این طرح در قالب بافت فرسوده شهر رشت در دستور کار شهرداری قرار دارد و طی جلساتی که با شهرداری و شورای شهر رشت برگزار کردیم قرار شد شهرداری بافت فرسوده اطراف بقعه خواهر امام را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه در حال توسعه مجموعه داخلی حرم خواهر امام رضا(ع) هستیم افزود: بیش از 1000 متر زمین داخل بقعه قرار دارد و اکنون سنگ‌کاری تالار جلوی شبستان بقعه در حال انجام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با بیان اینکه شهرداری قبول کرده است همسان‌سازی حیاط بقعه و سنگ فرش آن را انجام دهد تصریح کرد: حدود 40 درصد از نذورات مردمی را در بخش عمرانی و توسعه خواهر امام استفاده می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عادلی با اشاره به جلسات برگزار شده در کارگروه بقعه خواهر امام اظهار کرد: قرار شد شهرداری 4 الی 5 ملک را خریداری کند که از محله لب آب تا بقعه خواهر امام رضا(ع) باز شود و بقعه خواهر امام از بن بست خارج شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با بیان اینکه آیینه‌کاری شبستان نیز انجام می‌شود خاطرنشان کرد: شهرداری قبول کرده است بابت آن 50 میلیون تومان کمک کند و اگر این بخش‌ها تحقق یابد بخش عمده ای از زیباسازی حرم انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/456


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads