کد خبر: 110784 - تاریخ: پنج‌شنبه، 12 می 2016 - 22:45

فرمانده قراگاه عمار در آستانه‌اشرفیه:

برای ظهور امام زمان (عج) باید اسرائیل یعنی همان عبیدالله بن زیاد زمان را بیرون کنیم

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به اینکه صفت کوفیان این بود که امام را بدون بیرون کردن عبیدالله‌بن زیاد به کوفه دعوت کردند گفت: دشمنی با ایران به دلیل این است که ایران زمینه ظهور امام زمان را فراهم می‌کند که برای این منظور اسرائیل باید نابود شود.

به گزارش خوبان به نقل از آستان خبر ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طائب عصر امروز در چهلمین روز عروج شهید مدافع حرم جمال رضی در حرم مطهر شهدای آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه در مجلس شهدا صحبت کردن سخت است اظهار داشت: شهید جمال رضی به گفته فرمانده خود سردار مصطفی پور علی‌رغم پایان یافتن مأموریتش و قرار گرفتن در لیست بازگشت به اصرار در منطقه ماند و حتی پس از پایان عملیات مجدد برای بازگشت شهدا به منطقه رفت که این بار به فیض شهادت نائل آمد.

وی با اشاره به اینکه شهدا سیمایشان گویای شهادتشان بود افزود: در این دنیا ارزش هر چیزی به انسان است و ارزش انسان نیز تنها برای خدا بودن است که متأسفانه ما این موضوع مهم را گاهی اوقات فراموش می‌کنیم و این در حالی است که نعمات خداوند به‌صورت رایگان در خدمت ما قرارگرفته است.

فرمانده قرارگاه عمار به تفاوت پاداش دنیوی و اخروی اشاره کرد و گفت: پاداش در این دنیا ویژگی بخیل گونه دارد و صفت موقعیت مکانی و محدودیت زمانی در آ مشهود است که برای اثبات آن نمی‌تواند چیزی از این دنیا با خود ببرد.

طائب با اشاره به آیات مربوط به‌روز رستاخیز در قرآن کریم اظهار داشت: در روز قیامت همه موجودات محشور خواهند شد و از انسان پرسیده خواهد شد که چه چیزی با خود آورده‌اند.

وی بابیان اینکه خداوند به کسی نشان نداده که چه میزان عمر می‌کند گفت: خرید خدا در این دنیا نسیه است به‌گونه‌ای که اعمال نیک انسان را از او خریده و درازایش جنت را در آن دنیا پیش کش می‌کند.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به اینکه ابرانی ها از هر محفلی برای صحبت درباره سیاست استفاده می‌کنند افزود: این کار ایرانی‌ها نشان از بیداری آن‌هاست.

وی با اشاره به تفاوت شهدا با دیگر انسان‌ها اظهار داشت: شهدا محدودیت زمان نداشته و همواره زنده‌اند و اگر تنها به زنده‌بودن روح بود افراد عادی نیز جسمشان را از دست می‌دهند و روحشان را نگه می‌دارند ولی شهدا تفاوتشان در اثرگذاری‌شان پس از شهادت است و این در حالی است که اگر ما بخواهیم در دیگران اثر بگذاریم نیاز به جسم خود داریم.

طائب بابیان اینکه شهدا زنده‌اند و در نزد خدا روزی می‌خورند افزود: پرونده شهدا به‌خوبی باز است و تعدادی از شهدا مانند آن شهید بهایی پس از شهادتش به‌واسطه ارادت بر امام حسین (ع) مسلمان شدند.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به توطئه دشمنان علیه ایران گفت: درگیری دشمنان با ما به خاطر این است که ما زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم می‌کنیم و امروز شاهد هستیم که در شعار ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند شبهه وارد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه علی مصداقی از امام زمان (عج) ماست افزود: صفت کوفیان این بود که امام را در حالی به کوفه دعوت کردند که عبیدالله بن زیاد را بیرون نکردند و از ایشان برای حضور دعوت کردند و اگر ما می‌خواهیم امام زمان (عج) را دعوت کنیم باید عبیدالله بن زیاد زمان را بیرون کنیم.

فرمانده قرارگاه عمار با تأکید بر اینکه باید کوفه زمان و عبیدالله را بشناسیم بیان کرد: امان خمینی (ره) به‌عنوان فرمانده انقلاب و کسی که راهبرد انقلاب اسلامی را تعیین کرده فرمودند که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود تا عبیدالله بن زیاد زمان کنار رفته و امام زمان ظهور کند.

وی بابیان اینکه امروز خط دفاع از اسلام از مرزهای ما به مرز اسرائیل رسیده است اظهار داشت: جنگ موته نخستین جنگی بود که پیامبر برای نابودی یهودیان تلاش کرد که پس‌ازآن حضرت علی (ع) در جنگ صفین برای نابودی یهودیان تلاش کرد ولی قرآن را بر سرنیزه کردند و نگذاشتند و امروز سومین باری است که برای نابودی اسرائیل اقدام شده است.

طائب با اشاره به اینکه دشمنان تمام مشکلات برای جلوگیری از نابودی اسرائیل بر روی دوش ایران می‌ریزند افزود: اسرائیل برای نخستین بار احساس خطر شدید کرده که جلسه هیئت دولتش را در بلندی‌های جولان برگزار کرد تا به دنیا عمق خطر نابودی خود را نشان دهد.

وی به صحبت‌های وزیر امور خارجه عربستان درباره داعش اشاره کرد و گفت: وزیر امور خارجه عربستان از داعش به‌عنوان قدرتمندترین نیرویی یاد کرد که می‌تواند جلوی ایران را بگیرد و مرکل نیز گفته اگر ایران جمله اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود را از نیزه‌های خود بردارد ما به ایران خواهیم رقت.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads