کد خبر: 110662 - تاریخ: چهارشنبه، 11 می 2016 - 16:49

فکر روز و شبم تأمین هزینه های میلیونی همسر جانبازم شده است/ به خاطر مسائل مالی از آب شهر محروم هستیم

همسر جانباز فرامرز بنوره با بیان اینکه فکر روز و شبم تأمین هزینه های میلیونی همسر جانبازم شده است، گفت: پزشکان برای درمان همسرم داروها و اسپری خارجی تجویز می کنند که هر سه ماه یک بار حدود ۵ تا ۶ میلیون فقط هزینه داروهای ثابتش می شود.

به گزارش خوبان ، جانباز فرامرز بنوره در سال ۶۳ در منطقه عملیاتی شلمچه شیمیایی شده است اما با وجود پیگیری های مکرر خانواده و جمعی از دوستانش پرونده شیمیایی این جانباز گیلانی تاکنون مورد تأیید کمیسیون پزشکی ارتش قرار نگرفته است و تنها ۲۰ درصد جانبازی به دلیل جراحت حاصل از ترکش ها و موج انفجار به ناحیه کمر و پا مورد تأیید قرار گرفته است.

این در حالی است که درصد بالایی از هزینه های درمان این جانباز گیلانی ناشی از عوارض شیمیایی است.

کبری برفرنژاد همسر جانباز فرامرز بنوره و خواهرشهید محمدرضا برفرنژاد در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» با اشاره به مشکلات بی شمار برخی از جانبازان، اظهار کرد: مشکلات جانبازان در تامین داروهایشان همانند سال ۹۴ همچنان بر قوت خود باقی است و جانبازان در تامین نیاز های خود با مشکل مواجه اند .

وی با اشاره به خدمات بنیاد شهید و امور ایثار گران، تصریح کرد: مسئولان بنیاد شهید آمده  اند کارت طلایی را ارایه کرده اند ولی مانعی را از مسیر مشکلات درمانی جانبازان برنداشته است .

همسر جانباز فرامرز بنوره  با بیان اینکه به دلیل هزینه بالای درمان  از صبح تا شب دنبال قرض گرفتن برای تامین داروی همسرم هستم، اضافه کرد: کارت طلایی بیمه به خریداری و تامین داروی خارجی بر نمی گردد و این در حالی است پزشکان برای درمان همسرم داروها و اسپری خارجی تجویز می کنند که هر سه ماه یک بار حدود ۵ تا ۶ میلیون فقط هزینه داروهای ثابتش می شود.

وی  با تاکید بر اینکه دولت دهم در کنار مصوبات امور ایثارگران و جانبازان پولی را مجزا برای رفع این مدل نیاز های جانبازان اختصاص داده بود، ابراز کرد: متاسفانه این موضوع مورد موافقت دولت یازدهم قرار نگرفت و جانبازان باید داروهای خارجی را آزاد خریداری کنند.

مدت هاست که از بنیاد شهید تقاضای یک تخت خوش خواب برای جانباز کرده ایم

همسر این جانباز شیمیایی افزود: مدت هاست که از بنیاد شهید تقاضای یک تخت خوش خواب برای جانباز کرده ایم چون خانه ما رطوبتی است ولی این اتفاق نیفتاده است.

وی در خاتمه اظهار کرد: در محله ای که ما زندگی می کنیم همه آب شهر دارند ولی ما چون قدرت پرداخت آن مبلغ به اداره آب را نداریم از آب شهر محروم هستیم.

 

 

منبع:دیارباران

انتهای پیام/821


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. احمدی
     | 2016/05/11 - 17:27
    پاسخ

    مسولان بیشتر تلاش کنند تا شاهد چنین مشکلاتی در آینده نباشیم انشااله

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads