کد خبر: 110537 - تاریخ: سه‌شنبه، 10 می 2016 - 11:02

روز گذشته؛

بودجه‌ی ۲۸ میلیارد تومانی سازمان آتش‌نشانی رشت تصویب شد

روز گذشته در یکصد و پانزدهمین نشست کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی این شورا بودجه‌ی ۲۸ میلیارد تومانی سازمان آتش‌نشانی رشت تصویب شد.

به گزارش خوبان: هشتاد و هشتمین نشست کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر رشت که همزمان با یکصد و پانزدهمین نشست کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی این شورا صبح روز دوشنبه بیستم اردیبهشت ماه امسال برگزار شد.

ابتدا بابک رمضانی مدیر عامل این سازمان توضیحاتی در باره‌ی این لایحه ارائه داد و گفت: در زمینه‌ی درآمدهای سازمان ما چند کد بیشتر نداریم و سازمان آتش‌نشانی بیشتر سازمان خدمات‌رسان شهری است.

وی افزود: کدهای درآمدی سازمان‌ آتش‌نشانی شامل درآمد ناشی از عوارض شارژ و ایمنی ساختمانها و تاسیسات و سرانه‌ی بهای خدمات ایمنی و آتش‌‌نشانی، درآمد حاصل از کارشناسی علل و انگیزه‌ی‌ آتش سوزی، آموزش و همچنین یارانه‌ی دریافتی از شهرداری است.

 مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت سپس گفت: در بودجه‌ی امسال قرار است حقوق و مزایای پرسنل سازمان از یارانه‌یی که شهرداری به سازمان می‌دهد به وسیله‌ی خود سازمان انجام شود و از آنجایی که تعداد پرسنل سازمان ‌آتش‌نشانی از ۲۷۰ نفر به ۳۸۷ نفر رسیده و ۹۷ نفر به پرسنل موجود اضافه شده‌اند کل هزینه‌های پرسنلی سازمان یعنی ۲۱ میلیارد تومان به وسیله‌ی یارانه‌ی شهرداری پرداخت می‌شود.

در این زمینه مهندس عباس صابر و موسوی روزان اعتقاد داشتند که بایستی سازمان آتش‌نشانی به سمتی پیش برود که خودکفا شود و آیتمهای درآمدی ویژه برای آن لحاظ گردد.

 مهندس صابر گفت: سازمان ‌آتش‌نشانی احساس می‌کنیم که زیاد مصرفی شده است باید تلاش کند تا درآمدهای خود را افزایش دهد این سازمان هم می‌تواند از طریق آموزش اصول ایمنی، هم موضوعات کارشناسی و هم زمان صدور پروانه‌ی ساختمانی در ارائه‌ی گزارش فنی و مواردی از این دست برای خود درآمدزایی کند.

بابک رمضانی گفت: کل درآمد سازمان آتش‌نشانی در سال حدود پنج میلیارد تومان است و ما ۱۲ ایستگاه آتش‌نشانی داریم که نیازمند ۱۲ دستگاه ماشین آتش‌نشانی است که مبلغ هر کدام آنها پنج میلیارد تومان است و با این آیتمهای درآمدی سازمان دستکم شاید ۲۰ سال طول بکشد تا بتواند به مرز درآمدهای پایدار برسد.

منبع: روابط عمومی شورای اسلامی رشت

انتهای پیام/456


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads