کد خبر: 110506 - تاریخ: سه‌شنبه، 10 می 2016 - 01:02

حجت الاسلام پور یوسفی مسئول کانون فرهنگی تبلیغی امام رضا (ع) خمام خبرداد:

حسینیه علی اصغر (ع) خمام همزمان با سالروز ولادت امام حسین (ع) افتتاح می شود

حجت الاسلام پوریوسفی:جشن افتتاحیه حسینیه علی اصغر خمام همزمان با سالروز ولادت امام حسین (ع) روز سه شنبه 21 اردیبهشت ساعت 18:30 عصر با مولودی خوانی برادر ارجمند حاج ابوذر روحی برگزارخواهد شد.

به گزارش خوبان:حجت‌الاسلام مجتبی پور یوسفی مسئول کانون فرهنگی تبلیغی امام رضا(ع)خمام در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مورد افتتاح حسینیه حضرت علی اصغر(ع) خمام گفت:حسینیه حضرت علی اصغر(ع) واقع در خیابان فرهنگ شهر خمام توسط اهالی محترم و زحمتکش این محله طی چندسال بنا شد که زمین این حسینیه در سال 1381 توسط خانم پروین رحیم پور به این هیات عزاداری اهدا گردید.

وی افزود: از سال 1382 هر ساله با جمع آوری کمک های مردمی بعد از ماه محرم در ساخت این حسینیه کمی پیشرفت حاصل میشد که عزیزان زیادی از هیات امنای این هیات عزاداری در این امر سهیم بودند و زحمت کشیده اند،اما این کمک ها برای اتمام این ساختمان کافی نبود و طی سالهای اخیر بدلیل کمبود امکانات ساخت حسینیه متوقف شده بود.

وی تصریح کرد در بهمن ماه سال گذشته یعنی 1394اعضای کانون امام رضا(ع) شهر خمام طی درخواستی از هیات امنای حسینیه پیشنهاد تکمیل ساخت این مکان مقدس و احیای مراسمات فرهنگی آن را به ایشان دادند که با استقبال گرم این افراد مواجه شدند و در کنار هم به تکمیل حسینیه پرداختند.لذا با کمک همه اعضای کانون و خانواده های گرامی آنها این بنا طی سه ماه و  بالغ بر9 میلیون تومان هزینه تکمیل گردید.که ان شالله مکانی باشد برای عبادت و عزاداری سرور و سالار شهیدان و یادخداوند متعال در تمامی ایام سال.

حجت‌الاسلام مجتبی پور یوسفی در ادامه در خصوص برنامه های احتمالی تعیین شده در حسینیه حضرت علی اصغر(ع)خمام گفت:برنامه هایی نظیر برگزاری جلسات معرفتی و سخنرانی هفتگی برای دانشجویان شهر،2 مراسم هیات و سینه زنی هر دوهفته یکبار،3 جلسات قران خواهران،4. جلسات تربیتی نوجوانان دختر بطور هفتگی5. برگزاری مراسمات دهه محرم و فاطمیه می باشد.

وی در ادامه گفت: قابل ذکر است که هنوز این حسینیه نیاز به کمک های زیادی برای تکمیل شدن امکانات کافی برای برگزاری مراسمات دارد،لذا از همه ی عزیزان شهر تقاضای همیاری و مشارکت در این امر الهی را داریم و عزیزانی که تمایل دارند می توانند با شماره حساب 0220088771009 به نام کانون فرهنگی تبلغی امام رضا (ع) نزد بانک ملی به این امر معنوی کمک کنند.

وی در پایان گفت: ان شالله جشن افتتاحیه حسینیه علی اصغر خمام همزمان با سالروز ولادت امام حسین (ع) روز سه شنبه 21 اردیبهشت ساعت 18:30 عصر به آدرس خمام،خیابان فرهنگ،جنب کیک سازی با مولودی خوانی برادر ارجمند حاج ابوذر روحی برگزارخواهد شد و از خیرین محترم شهر نیز تقدیر خواهدشد و از عموم شهروندان عزیز خمامی برای شرکت در این مراسم ارزشمند و با شکوه دعوت بعمل می آید.

انتهای پیام/4156


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads