کد خبر: 110484 - تاریخ: دوشنبه، 9 می 2016 - 16:52

بهروز جلائی ؛

برای نخستین بار حجت الاسلام علی بهجت در مراسم ارتحال آیت الله بهجت فومنی حضور پیدا می کند

دبیر ستاد بزرگداشت آیت الله العظمی بهجت فومنی مراسم بزرگداشت عالم ربانی آیت‌الله‌العظمی بهجت را محلی برای حضور عاشقان و دلباختگان به علما و مراجع عنوان کرد و افزود: مراسم آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی، نکوداشت انسان‌هایی است که تمام وجود خود را خلاصه در راه دین کردند و به تمام معنا عبد بودند.

به گزارش خوبان، بهروز جلائی مراسم بزرگداشت آیت‌الله‌العظمی بهجت را محلی برای حضور عاشقان و دلباختگان به علما و مراجع عنوان کرد و افزود: مراسم آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی، نکوداشت انسان‌هایی است که تمام وجود خود را خلاصه در راه دین کردند و به تمام معنا عبد بودند.

دبیر ستاد بزرگداشت هفتمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بهجت فومنی، با بیان اینکه آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی شخصیتی جامع بود، تصریح کرد: همان‌طور که در سیر و سلوک، گفتار، نوشتار و خاطره‌هایی که از آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی ثبت و ضبط شده، نگاه ایشان به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پس از آن به نایب‌شان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای ویژه بود.

وی به مصاحبه سید حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان اشاره کرد و گفت: مصاحبه مذکور مؤید این موضوع است که آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی به تمام جهان اسلام و جبهه مقاومت نگاه ویژه داشت و خاطره‌های بسیاری در این مورد از ایشان ثبت و ضبط است.

pic-507-1451291275-375x225

جلائی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی در این شهر و مسجد اعظم قم اظهار کرد: ستاد مرکزی مراسم بزرگداشت آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی مسئولیت پیگیری مراسم استانی را به عهده شهرستان فومن گذاشته است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفتمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بهجت فومنی، متذکر شد: زادگاه آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی، گیلان، سراسر ایران و جهان اسلام بر خود فرض می‌داند هر ساله نکوداشتی در بزرگداشت این عالم ربانی داشته باشد.

جلائی با اشاره به ویژگی برگزاری سالگرد ارتحال این عالم ربانی در سال جاری در فومن، اظهار کرد: امسال برای نخستین‌بار حجت‌الاسلام علی بهجت فومنی فرزند آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی به دلیل ایجاد فاصله زمانی مناسب بین برگزاری دو مراسم فومن و قم در فومن حضور پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در مدت هفت سال گذشته موقعیتی ایجاد نشده بود که فرزند آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی در مراسم فومن حضور پیدا کند و این موضوع مژده بسیار خوبی برای عاشقان و شیفتگان این عالم ربانی است که به توفیق دیدار فرزند برومند ایشان نائل آیند.

جلائی به دعوت از آیت‌الله جنتی دبیر فقهای شورای نگهبان برای سخنرانی در مراسم بزرگداشت آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی توسط فرزند ایشان اشاره کرد و یادآور شد: آیت‌الله جنتی با توجه به برنامه‌هایی که داشت اما با آغوش باز دعوت از ستاد آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی را لبیک گفت و آن را پذیرفت.

دبیر ستاد بزرگداشت هفتمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بهجت فومنی با بیان اینکه مراسم ساعت ۱۷ روز ۲۳ اردیبهشت ماه جاری در مسجد ولیعصر(عج) بالامحله فومن برگزار می‌شود، تصریح کرد: قاری مراسم مذکور حاج‌آقا ابوالقاسمی و مداح حسن شالبافان است.

وی با قدردانی از مسئولان و رسانه‌های گیلان در تمهید مقدمات برگزاری بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی، بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان همراهی ویژه‌ای با ستاد مذکور داشته است.

 

 

منبع:بهجت نیوز

انتهای پیام/1524


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads