کد خبر: 110434 - تاریخ: دوشنبه، 9 می 2016 - 10:18

به‌زودی تقاص سختی از تکفیری‌ها به‌خاطر شهدای خان‌‌طومان گرفته خواهد شد

دبیر مجمع تشخیص مصلت نظام در یادداشتی با محکوم کردن جنایات تروریست‌های تکفیری در خان‌طومان گفت: به‌زودی تقاص سختی از آنان گرفته خواهد شد.

به گزارش خوبان،سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی یادداشتی، ضمن یادآوری حماسه رزمندگان مازندرانی در عبور از اروندرود در روزهای دفاع مقدس، در صفحه اینستاگرام خود نوشت که هر جنگ فراز و نشیب و پیروزی و شکستی دارد.

وی گفت که به‌زودی تقاص سختی از تکفیری‌ها گرفته خواهد شد.

متن کامل این یادداشت به‌شرح زیر است:

چند ماه پیش “خان طومان” در جنوب حلب آزاد شد ولی چند روز گذشته تکفیری‌ها با سوءاستفاده از آتش‌بس در حالی که نه هواپیماها و نه توپخانه ارتش سوریه فعال بود، غافلگیرانه به نیروهای سوری و مستشاران ایرانی حمله کردند و آن منطقه را گرفتند.

از نیروهای ارتش عربستان و ترکیه در پشتیبانی آتش برای تکفیری‌ها استفاده‌ شده است، در این نبرد مازندرانی‌های قهرمان با همان روحیه عبور از اروندرود، جنگیدند و تلفات سنگینی به تکفیری‌ها وارد کردند، البته در هر جنگی فراز و نشیب پیروزی و شکست وجود دارد. اجر این شهدای مخلص نزد خداوند متعال محفوظ است.

به شما وعده می‌دهم که از تکفیری‌ها، این عمله‌های صهیونیسم، تقاص سختی گرفته خواهد شد. بی‌تردید نتیجه نهایی به‌عون الهی پیروزی مقاومت، دولت و ملت سوریه و ایران اسلامی است.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/*


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads