کد خبر: 110248 - تاریخ: شنبه، 7 می 2016 - 09:49

وبلاگی حرف ناب”

بازی کلش: تقابل عرب، عجم و ترویج نمادهای شیطان پرستی (+تصاویر)

وبلاگی حرف ناب”

بدون شک اسم بازی مشهور کلش اف کلنز به گوش همۀ شما خورده است؛ بازی که در بین تمام گروه های سنی مختلف مخاطب جذب کرده و هرکس با هر سن و سالی می تواند درگیرش شود.

به گزارش خوبان: باشگاه وبلاگی  حرف ناب” در بروز رسانی خود نوشت:

این بازی اخیراً در بین علاقه مندان به بازی های اندروید مخصوصآ نسل جوان ما باب شده است که همگی را مشتاق به کسب امتیاز بالا در این بازی نموده است و محوریت بازی و ملاک برنده و بازنده هم تعداد کاپ هایی است که هر کس از آن خود می کند.

 به همین منظور پاتق وبلاگ نویسان باشتی سعی کرده است تا این بازی رایگان که باید به صورت آنلاین انجام گیرد را مورد بررسی قرار دهد.

 

 

کلش آف کلنز (به انگلیسی: Clash of Clans)، به معنی «جنگ قبایل»، یک بازی رایگان تلفن همراه و تبلت به صورت آنلاین به سبک بازی ویدئویی راهبردی است که توسط شرکت سوپرسل طراحی شده است؛ این شرکت در شهر هلسینکی پایتخت کشور فنلاند قرار دارد.

 Clash of Clans در ۲ اوت ۲۰۱۲ برای سیستم عامل آی‌اواس منتشر شد. این بازی همچنین برای اندروید در ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۳ در کانادا و فنلاند و نهایتاً در ۷ اکتبر ۲۰۱۳ در گوگل پلی به صورت بین‌المللی برای این سیستم عامل منتشر شد.

 در این بازی شما رهبری قبیله‌ای کوچک را به عهده می‌گیرید. در این بازی چهار عنصر بسیار مهم وجود دارند: طلا، اکسیر، اکسیر سیاه و الماس. اکسیر ماده‌ای به رنگ بنفش (صورتی) است که توسط دستگاه‌های سازندهٔ اکسیر تولید می‌شود و نقش بسیار مهمی در پیش‌رفت قبیلهٔ شما دارد. برای ساخت یا ارتقای ده نوع سرباز یا برای ارتقاء دادن ساختمان‌های مربوط به ارتش نیاز به مقادیر گوناگونی از اکسیر خواهید داشت. در بازی طلسم‌هایی نیز وجود دارند که در کارخانهٔ طلسم‌سازی ساخته می‌شوند. از طلا نیز بیشتر برای ساخت و ارتقای وسایل دفاعی، دیوارها و ساختمان اصلی استفاده می‌شود.

 

 

همچنین شما می‌توانید با حمله به دیگر قبایل و غارت دهکدهٔ آن‌ها هم پیش‌رفت کنید و هم طلا و اکسیر زیادی به دست بیاورید. طلا نیز توسط دستگاه سازندهٔ طلا به دست می‌آید که در ابتدای بازی دو عدد از آنها را در اختیار خواهید داشت.

 

اکسیر سیاه (نفت) ماده‌ای کم‌یاب و ارزشمند است که از آن برای ساخت و ارتقای سربازانی که توسط اکسیر سیاه در سربازخانهٔ اکسیر سیاه ساخته می‌شوند.

 

الماس‌ها نیز رنگ سبزی دارند و برای سرعت بخشیدن به ارتقادادن‌ها و بیشتر کردن تعداد ارتقاهای همزمان استفاده می‌شود و اکثراً با جابجاکردن موانع (مانند درخت‌ها، تنه درخت‌ها، سنگ‌ها و…) بدست می‌آیند با الماس شما می‌توانید طلا و اکسیر نیز بخرید. الماس را با پول واقعی نیز می‌توان خرید.

 

 

در این بازی شما برای محافظت کردن از روستای خود می‌توانید از سلاح‌هایی مانند توپ خانه (به انگلیسیcanon)، برج کماندار (به انگلیسیarcher tower)و… استفاده کنید. این‌هایی که گفته شد از اول بازی در اختیار شما قرار می‌گیرند همچنین سلاح‌های دفاعی جدید تر با قدرت بیشتر نیز باز می‌شود و شما می‌توانید آنها را با پرداختن اکسیر خریداری و نصب کنیدو با بالا رفتن لول تسلیحات دفاعی، تسلیحات قوی تر می‌شوند و از روستای شما بهتر محافظت می‌کنند.

 

بازی کلش آف کلنز در آوریل ۲۰۱۳ توانست درآمد خالصی به مبلغ ۲۷۹ میلیون دلار کسب کند. درآمد روزانهٔ این بازی ۲٫۴ میلیون دلار است که از ۸٫۵ میلیون کاربر این درآمد را کسب کرده است. نرم‌افزار کاربردی این بازی در بازهٔ دسامبر ۲۰۱۲ تا می ۲۰۱۳ جزو ۵ نرم‌افزار کاربردی برتر از نظر دانلود بوده است. نرم‌افزار کاربردی این بازی سومین بازی پرفروش در اپ استور و گوگل پلی بوده است.

 

سایت الکسا یکی از معتبرترین منابع رتبه سنجی سایتهاست و می‌توان با ان اطلاعات خوبی از سایتها به دست آورد. اگر نگاهی به رتبه الکسای سایت شرکت سوپرسل supercell.com تولید کننده و توسعه دهنده فنلاندی این بازی بیندازید نام ایران را بعد از آمریکا و هند و برزیل به عنوان چهارمین  کشور پربازدید کننده این سایت خواهید یافت.

 

 ایرانی‌ها با 7/5 درصد از کل بازدیدکنندگان این سایت، بعد از آمریکا و هند و تنها با یک دهم درصد نسبت به برزیل (8/5) در جایگاه چهارم  قرار گرفته‌اند. بعد از ایران ونزوئلا در رتبه پنجم قرار دارند. اگر به الکسای سایت clashofclans.com نیز که با نام بازی ثبت شده و در اختیار شرکت سوپرسل است بیندازید ایران را در رتبه سوم خواهید یافت. ایران با 8/5 درصد از کل بازدیدکنندگان پس از آمریکا و هند در جایگاه سوم قرار دارد. حال این که کدام یکی از این امار دقیق تر است جای بحث دارد ولی بدون شک علاقه زیاد ایرانی‌ها به این بازی را نشان می‌دهد.

 

 

این بازی که علاوه بر وجود انواع علائم شیطان پرستی که به صورت مخفی درون اشکال بازی قرارداده شده است، وقت و بهترین لحظات جوانی شما را می گیرد.

 

بازی به گونه ای طراحی شده است که می توان به قبیله های مختلف که بیشتر از 90 درصد طرف مقابل اعراب هستند حمله نمایی و طلا و اکسیر بیشتری جمع کنی تا بتوانی قبیله ات را محکم تر و نیروهایت را قوی تر بسازی، اما به یکباره همه اینها در شب با حمله یک قبیله دیگر که اتفاقاً بیشتر آنها نیز از جوانان عرب زبان کشورهای منطقه است تمام می شود و طلاهای شما رو به غارت می برند.

 

بعد از آنکه گوشی و بازیت را دوباره چک می کنی، میبینی قلعه ات نابود شده است و بسیار ناراحت می شوی و تصمیم بر انتقام از طرف مقابل می گیری، این قابلیت نیز در این بازی در نظر گرفته شده است تا به کسانی که به تو حمله کرده اند بتوانی حمله کنی و با این کار و تکرار  چندین باره ی آن در هر روز لذت انتقام را در وجود تو شعله ور می کند.

 

این بازی قابلیت دیگری به نام چت گروهی دارد که به جزء کشور ایران و کشورهای عرب زبان که بیشتر عراقی هستند مخاطب دیگری ندارد.

 

 

در این چت گروهی کمتر پیش می آید که دو طرف عجم و عرب با یکدیگر بحث نکنند و در بیشتر مواقع این بحث ها به ناسزا ختم می شود و چیزی که باقی می ماند تنفر ایرانی ها از اعراب و بلعکس تنفر اعراب از ایرانی ها است.

 

 

این بازی پر مخاطب دارای علائم و نشانه های شیطان پرستی بیشماری است که می توان بازی کلش اف کلن را جزء بازی های فراماسونری و شیطان پرستی دانست.

 

این بازی همانگونه که بالاتر نیز ذکر شد دارای علائم گوناگونی از نمادهای شیطان پرستی است که به نظر می رسد سازندگان این بازی اهدافی را دنبال می کنند وگرنه چرا باید این علائم فراماسونری که تعدادشان نیز فراوان است به صورت حرفه ای درون بازی قرار دهند.

 

در ادامه سعی شده برخی از نمادهای فراماسونرها که در این بازی وجود دارد به همراه عکس و توضیحات آورده شود. نمادگرایی یکی از شاخصه اصلی فراماسون هاست که شاید در بیشتر کارها و فعالیت های خودشان نمادگرایی را انجام میدهند.

 

به همین منظور تعدادی از این علائم را مورد بررسی قرار داده ایم.

 

شاخ شیطان دائم در جاهای مختلف تکرار می شود. به تصاویر زیر نگاه کنید:

 

 

 

 

 

پرگار و گونیا (یکی از مهمترین و معروفترین علامات).

در وسط این دو علامت، حرف G قرار گرفته است (به اعتقاد فراماسونها، « Goat = بز » نماد شیطان است.نکته ی جالب دیگر، این که در برخی از لژ ها بر روی علامت پرگار و گونیا، علامت چشم جهان بین نیز حک شده است که نشان دهنده ی اهمیت فوق العاده ی علامت چشم جهان بین در نزد ماسون ها می باشد.

 

 

ستاره ی ۵ گوشه ی معکوس یا Baphomet

نشان دهنده ی بز یا Goat می باشد. در بین شیطان پرستان، بز نماد شیطان است.

 

 

جمجمه ی انسان   ( Skull)

این نماد در انگشتر ها،گردنبندها ولباس های شیطان پرستان زیاد دیده می شود.

 

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads