کد خبر: 110134 - تاریخ: پنج‌شنبه، 5 می 2016 - 12:47

بی توجهی به بیماران در اورژانس بیمارستان آستارا

نباید حادثه ناگوار بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه این بار در آستارا یا هرجای دیگر تکرار شود!

بعد از انتشار خبری در مورد فوت دختر ۱۴ ماهه در آستانه اشرفیه به خاطر عدم رسیدگی پزشک بیمارستان ، این بار پدری از آستارا برای ما مطلبی فرستاده که ضرورت نظارت بیشتر بر اورژانس بیمارستان ها را به ما گوشزد می کند.

به گزارشخوبان به نقل از مریان خبر ؛ بعد از انتشار خبری در مورد فوت دختر ۱۴ ماهه در آستانه اشرفیه به خاطر عدم رسیدگی پزشک بیمارستان ، این بار پدری از آستارا برای ما مطلبی فرستاده که ضرورت نظارت بیشتر بر اورژانس بیمارستان ها را به ما گوشزد می کند.

شرح ماجرا از پدر این دختر:

با آرزوی صبر و سلامتی برای بازماندگان مهلا ؛ من نیز دو دختر دارم حناحنه و مهلا، متاسفانه این گونه اتفاقهای ناگوار بدلیل بی کفایتی مدیران نظارتی در حال افزایش هست .

من، خلیل خوبکار پری روز در پی اسهال استفراغ و تب شدید دخترم حنانه به اورژانس آستارا مراجعه کردم، سراسیمه ویزیت گرفتم، اولا که ده دقیقه دکتر نبود وقتی هم آمد پنج شش دقیقه با گوشی خود مشغول شدو همچنان دختر بیچاره من داشت به خود می پیچید ، دکتر(ب) که متاسفانه هم شهری ما هم هست بلند نشد و رفت دوباره سمت اتاق بستری، پس از ده دقیقه مکالمه دوباره مشغول رفع ایراد موردی در کامپیوتر شد و می گفتم خانم بچه وضعش خرابه،می گفت ایراد نداره،او خبر نداشت که بچه خود را به زور نگه می دارد، این بی اعتنایی ایشان باعث شد که بنده با داد و بی داد توجه همه رو جلب کنم،دکتر مردی که ظاهرا بچه تبریز بود آمد که حنانه رو معاینه کنه، و دکتر (ب)با کمال بی شرمی و از سر لج دفترچه را از آن پزشک مرد گرفت و گفت که من باید معاینه کنم، شیفت من هست، خدا شاهده که بچه چه می کشید از درد و بی قراری و تب، نوبت ما رسید ، رفتیم داخل، گفت در را ببندید، من گمان کردم که شاید قصد عذر خواهی دارد، اما با کمال وقاحت حرف های تحقیر آمیزی به بنده زدمثال اینکه من هر وقت دلم بخواهد معاینه می کنم،، و هر که را بخواهد، شما در حدی نیستی که برام تکلیف مشخص کنی و…، گفتم خانم حق با شما، بچه از تب سوخت بماند بقیه اما دلم سوخت برای آن دسته از همشهریان عزیزم که روی اعتراض و داد ندارند ،مسولین،، عزیزان، بقول امام ،مردم ولی نعمت ما هستند، دکتر (ب)، کافی بود تو خودت رو فقط یک دقیقه به جای اون دختر ۱۰ ساله من می گذاشتی ،  اسهال استفراغ مراجعه مکرر به دسشویی ( با عرض معذرت از خوانندگان)، واقعا شما قسم نامه را خواندید.

من آماده اثبات حرف های خود هستم ؛ دوربین های بیمارستانی و فاصله زمان اخذ برگه ویزیت و زمان پذیرش دکتر همه گویا رفتار این دکتر با ما بود .

شماره موبایل بنده هم  ۰۹۱۱۱۸۵۵۵۴۰ می باشد که نگویند تهمت می زنه،،مسولین بیمارستانی بیدار شوید لطفا، شاید اگر داد من نبود حنانه من هم به سرنوشت مهلا مبتلا می شد.

از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان خواهشمندیم هر چه زودتر با این  گونه موارد برخورد کنند، نباید منتظر باشیم خدای نکرده حادثه دیگری مثل آستانه در جای دیگری اتفاق بیافتد.

 

انتهای پیام/125


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads