کد خبر: 109859 - تاریخ: دوشنبه، 2 می 2016 - 11:36

سردار صفوی در کنگره 8000 شهید گیلان؛

شهدای گیلانی نه تنها از بقای ملی بلکه از هویت اسلامی دفاع کردند/وجود هشت هزار شهید،نشان دهنده عظمت روحی و ظرفیت استقامت مردمان گیلان دارد

هرکجا ملت ایران برای کمک به قوای سه گانه و قوای مسلح به میان آمد نظام را از قدرت راهبردی برخوردار ساخت و توانستیم به پیروزی برسیم.

به گزارش خوبان: سرلشکر یحیی صفوی ،دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا که در نخستین کنگره ملی 8000 شهید استان گیلان سخنرانی می کرد گفت: وجود هشت هزار شهید سرافراز نشان دهنده عظمت روحی و ظرفیت استقامت و صبوری پدران و مادران و همسران و فرزندان این استان قهرمان پرور است.

وی افزود: اینجانب افتخار می کنم که در جمع شما از شهیدان شما بگویم این فرزندان شما بودند که در مقاومت ۳۴روزه خرمشهر نقش محوری ایفا کردند،جوانان هوشمند گیلانی!شهدای شما نه تنها از سرزمین ایران بلکه از بقای ملی و هویت اسلامی دفاع کردند.

سرلشکر یحیی صفوی در ادامه گفت:شهیدان نیازی به ما ندارند،از نیازهای اساسی ملت و دولت ماست که سلوک و یاد و خاطره شهدا را زنده نگاه دارند و همچون شهیدان صادقانه و خالصانه در جهت حل مشکلات مردم تلاش کنند.وی تصریح کرد، امید بستن به قدرت های خارجی راه حل مشکلات داخلی نیست. در شرایطی که دشمنان به دنبال فرهنگ برهنگی و هرزگی در جهان هستند این سیره شهیدان است که الگوی انسان مطلوب را در اندیشه اخلاق و رفتار برای بشریت به ارمغان آورده است .

وی در ادامه این اجلاسیه گفت:شما مردم گیلان با وفاداری به امام و رهبر و آرمان های اسلامی به عنوان بزرگترین سرمایه و مولفه اقتدار آفرین برای رسیدن به پیروزی های بزرگتر آماده هستید،هرکجا ملت ایران برای کمک به قوای سه گانه و قوای مسلح به میان آمد نظام را از قدرت راهبردی برخوردار ساخت و توانستیم به پیروزی برسیم . باور کنید جوانان شما در یک شب هم از کارون گذشتند و هم در حالیکه گلوله از زمین و هوا می بارید ۲۴کیلومتر پیشروی کردند و به خرمشهر رسیدند. نورخدا بود که در قلب جوانان شما می تابید، نور خدا بود که در قلب شماتابید و هزاران کامیون برای پشتیبانی به جبهه ها اعزام شدجنگ را شما اداره کردید.

سرلشکر یحیی صفوی در پایان گفت: ما امیدوارهستیم که این جنگ نیابتی که تروریست های تکفیری با حمایت حکومت های عربی و غربی به جان مردم سوریه و عراق انداخته اند و چندین هزار جوان مسلمان را به جنگ واداشته اند، بامکتب مقاومت به پایان برسد و اگر می بینید دولت ایران و ملت ایران حمایت سیاسی نظامی می کند استدلالشان این است که اگر تکفیری ها را در آنجا نابود نکنیم باید در مرزهای خودمان بجنگیم.

حماسه مقاومت مردم ایران به ملت های دیگر رسیده، رهبر شما، رهبر مدافع سرزمین های ایرانی است رهبر ایران نیست، رهبری است قابل اطاعت برای همه امت اسلام و این افتخار بزرگی است

انتهای پیام/21352

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads