کد خبر: 109855 - تاریخ: دوشنبه، 2 می 2016 - 10:28

با حضور دکتر فرهمند پور ؛

مراسم تقدیر و تجلیل از همسران شهدای مدافع حرم در رشت برگزار شد

این مراسم با حضور دکتر فرهمند پور مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده ، دکتر سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت و جمعی مسئولین شهرستان رشت نیز حضورداشتند.

به گزارش خوبان، مراسم تقدیر و تجلیل از همسران شهدای مدافع حرم در ساختمان سعدی  شهرداری رشت برگزار شد.

این مراسم با حضور دکتر فرهمند پور مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده ، دکتر سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت ، ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید استان گیلان، رفیعی مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان استانداری گیلان، مختار جباری مشاور عالی شهردار رشت ، فاطمه شیرزاد، فرانک پیشگر ، سید رضا موسوی روزان، مظفر نیکومنش نودهی، سید حسین واثق کارگرنیا و فرهاد شوقی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت،  ابروفراخ معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری رشت و زینب فلک دوست مشاور امور بانوان شهرداری رشت برگزار شد.

دکتر فرهمند پور در این مراسم  خطاب به خانواده معزز شهدا گفت: شهدا، وقتی برای دفاع از ارزش ها رفتند روی بنده و امثال بنده برای حمایت از خانواده شان حساب باز نکردند و باور داشتند به رغم تمام انصاف ها و بی انصافی ها، حق شناسی ها و حق ناشناسی ها، خداوند هست.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه روز به روز بر آمار شهدا و جانبازان افزوده می شود افزود: نمیدانم تا چه حد این امکان وجود دارد حقی که بر گردن ما نهاده شده است را ادا کنیم؟ نمیدانم چقدر عمر و سعی و تلاش و عبادت و اخلاص لازم است تا اندکی از چیزی که می فهمیم را ادا کنیم؟ فکر میکنم اینقدر که من احتیاج به کمک دارم همسران شهدا ندارند و اینقدر که من احساس خطر میکنم آنها احساس خطر نمی کنند. آنها پشتوانه پایان ناپذیری دارند که من از برخورداری از آن عاجزم. اجازه بدهید من کمک بخواهم. به من کمک کنید به من رحم کنید و به ما تخفیف بدهید. که اگر تخفیف ندهید خدا به ما رحم کند. معلوم نیست چه بلایی سر ما خواهد آمد. به نمایندگی از کسانی که وظیفه داریم حقی را ادا کنیم می گویم لطفا ما را حلال کنید. لطفا ما را ببخشید.

رفیعی مدیر کل امور بانوان زنان و خانواده استانداری گیلان نیز اظهار کرد : امیدوارم شهدا در قیامت ما را حلال کنند و دست ما را بگیرند و خانواده هایشان که با اخلاص این هدیه را به خداوند تقدیم کردند ما را در دعای خیرشان از یاد نبرند تا با دعای این خانواده ها بتوانیم در خدمتگزاری عاشقانه به آنها موفق باشیم.

ابروفراخ نیز با اشاره به اینکه شما کسانی هستید که می توانید به همه کمک کنید خطاب به خانواده های گرامی شهدا گفت: نگاه کردن به خانواده های شهدای مدافع حرم یادآور اتفاقاتی است که توصیفش بسیار سخت است. دفاع مقدس را بدون زنان نمی توان تعریف کرد. جنگ ۳۳ روزه و مدافعین حرم را نمی توان بدون حضور مادران و همسران شهدا تعبیر و تعریف کرد. صحبت از ایثارگری های این عزیزان سخت تر از تصور است.

منبع : شهرداری رشت

انتهای پیام/213


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads