کد خبر: 109800 - تاریخ: یکشنبه، 1 می 2016 - 14:55

مشاور وزیر کشور در اجلاسیه بانوان نخستین کنگره ملی:

زنان رزمنده پیشکسوتان دفاع از ارزش ها و آرمان های اسلامی هستند

با بیان اینکه دو معنا و تبیین نسبت به زندگی وجود دارد، زندگی از نوع هیچ و زندگی از نوع الهی اذعان کرد: در زندگی از نوع هیچ فداکاری در مسیر ارمان های دیگران خودکشی و تلاش برای بهبود تربیت نسل های متعالی یک زحمت و رنج عبث است.

به گزارش خوبان، دکتر فرهمندپور در اجلاسیه زنان کنگره ملی ۸هزار شهید گیلان که در میدان شهدای ذهاب برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای زن و زنان رزمنده اظهار کرد: زنان رزمنده پیشکسوتان دفاع از ارزش ها و آرمان های اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اینکه پدران و مادران ارزشمندترین معلمان زندگی هستند یادآور شد: والدین کسانی هستند که بیشترین نقش را در پرورش یک نسل بالنده دارند.ایفا کنند

با بیان اینکه دو معنا و تبیین نسبت به زندگی وجود دارد، زندگی از نوع هیچ و زندگی از نوع الهی اذعان کرد: در زندگی از نوع هیچ فداکاری در مسیر ارمان های دیگران خودکشی و تلاش برای بهبود تربیت نسل های متعالی یک زحمت و رنج عبث است.

فرهمندپور با تاکید بر اینکه در معنای زندگی الهی کسانی که بیشتر مجاهدت می کنند برنده هستند ادامه داد: در این نوع زندگی جنگ واژه قشنگی نیست ولی وقتی معنای جهاد به تن می کند مقدس می شود، همچنین کشتن و کشته شدن هر دو تلخ است ولی وقتی لباس شهادت به تن کشیده می شود زیبا است.

وی با بیان اینکه ما نسل خوشبختی بودیم که در دوره ای زندگی می کردیم که در هر لحظه عمر زندگی را براساس تبیین الهی معنا کردیم گفت: مردان و زنان جامعه ما زندگی را با عشق تبیین کردند.

مشاور وزیر کشور در امور بانوان با اشاره به دیدار خود با مادران شهدای مدافع حرم استان یادآور شد: مادران ما با عشق مادرانه، فرزندان خود را به سوی رستگاری هدایت کردند.

فرهمندپور با بیان اینکه همسران شهدای مدافع حرم، زنانگی و عشق را به زیبایی و باشکوه برای همسران خود معنا کردند افزود: معنای زندگی الهی یعنی زندگی خود را در راه جهاد فدا نمایند.

 

منبع:8000شهید استان گیلان

اتنتهای پیام/46


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads