کد خبر: 109521 - تاریخ: سه‌شنبه، 26 آوریل 2016 - 09:01

حجت‌الاسلام سعید مهدوی :

لیست ائتلاف اصوالگرایان را تایید می کنم/در انتخاب افراد اصلح باید پافشاری کنیم

حجت‌الاسلام سعید مهدوی رای دادن به افراد ارزشی و دارای تعهد دینی و مسئولیت پذیر می تواند مایه خیر و صلاح جامعه باشند

به گزارش خوبان، در آستانه برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اهمیت امر انتخابات مجلس شورای اسلامی از جهت حضور افراد متعهد و متخصص برای پر کردن خلاهای قانونی گفت: در انتخابات آتی نیز باید برای خیر و صلاح جامعه بر روی انتخاب افراد اصلح پافشاری کرده و یقیقا در این امر وحدت و اتحاد برکات خوبی دارد.

img_0586

مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان اظهار کرد: در راستای اهمیت و لزوم شرکت در انتخابات دومین مرحله مجلس شورای اسلامی افزود: اهمیت انتخابات مجلس از آنجا که حضور یک نماینده فعال ، متخصص و متعهد که دارای قدرت نظارت جدی و علمی در دستگاه های نظارت کننده ،  برای پر کردن خلاهای قانونی ، در جهت تدوین قوانین مورد نیاز جامعه باشد ،  لازم و ضروری است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : لذا اگر مردم انتخابات را جدی بگیرند و برای آتیه فرزندان و مصلحت کشور عزیزمان در انتخابات شرکت کنند امر بسیار مهمی را انجام داده اند چرا که مجلس یکی از ارکان تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور بوده که ، اهمیت زیادی دارد و انتخاب افراد متعهد و متخصص می تواند برای پیشرفت و ارتقای جامعه موثر باشد در همین راستا در تمام حوزه ها و برای استقرار عدالت یکی از مکان ها می تواند مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ناظر بر قوانین آن  باشد.

همچنین مهدوی ضمن تایید رای دادن وی به لیست ائتلاف اصولگرایان رشت ، تصریح کرد: رای دادن به افراد ارزشی و دارای تعهد دینی و مسئولیت پذیر می تواند مایه خیر و صلاح جامعه باشند و در همین راستا بر گزینه هایی که دارای شاخصه های اصلح بودن هستند پافشاری می کنیم و کسانی که از جهت سوابق اجرائی و مدیریتی قابل قبول مجلس باشند را در نظر می گیریم.

وی در پایان افزود: یقینا وحدت و اتحاد در امر انتخاب افراد اصلح برکات خوبی دارد و البته امیدواریم هرکدام از کاندیدای منتخب مردم که مسئولیت نمایندگی را بر عهده می گیرند نسبت به حقوق مردم تعهد لازم را داشته باشند و به شعارهای تبلیغاتی خود و قول هایی که می دهند جامعه عمل بپوشانند.

 

منبع:پرنیال گیل

انتهای پیام/4132


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads