کد خبر: 109517 - تاریخ: سه‌شنبه، 26 آوریل 2016 - 08:48

ابتکار جالب راننده رشتی در ترویج فرهنگ مطالعه

راننده تاکسی رشت برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی دست به ابتکار جالبی زد.

به گزارش خوبان، در عصری که اینترنت و رایانه جای کتاب را گرفته و انسان‌ها از مطالعه کتاب باز مانده‌اند، برخی افراد برای ترویج فرهنگ مطالعه دست به ابتکارهایی می‌زنند تا شاید این دوست خاموش از یادها نرود.

«ساحل فیلسوف» راننده تاکسی رشت برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در تاکسی خود کتابخانه‌ای کوچک ایجاد کرد تا مسافران در مسیرهای پر رفت‌و‌آمد خسته نشوند و مطالعه کنند.

 

 

وی درباره اقدام خود اظهار کرد: احساس خوبی دارم از اینکه با راه‌اندازی یک کتابخانه هر چند کوچک در تاکسی خود دقایقی کوتاه از لحظات مسافران را با کتاب مأنوس کردم.

این راننده تاکسی با بیان اینکه ایجاد کتابخانه کوچک موجب تشویق مسافران به کتابخوانی شده است، تصریح کرد: این اشتیاق به حدی است که مسافران منتظر می‌مانند تا تاکسی بنده از راه برسد.

فیلسوف، با اشاره به اینکه نباید کتاب به فراموشی سپرده شود، گفت: در کتابخانه کوچک خود کتاب‌های مختلف گذاشته شده تا با هر سلیقه‌ای سازگار داشته باشد.

 

 

وی علاقه‌مندی مسافران نسبت به مطالعه را زیاد دانست و اظهار کرد: مسافرانی که کتاب را مطالعه می‌کنند، علاقه‌مند هستند تا ادامه مطالب خوانده شده روز قبل را پیگیری کنند و این موضوع به بنده شوق وصف‌ناپذیر می‌دهد.

به گزارش فارس، ساحل فیلسوف با پراید زرد رنگ خود در مسیر صیقلان‌ـ به گلسار رشت اقدام به سوار کردن مسافران می‌کند.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/213

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads