کد خبر: 109479 - تاریخ: دوشنبه، 25 آوریل 2016 - 20:36

حجت الاسلام شهاب مرادی ؛

اجرای دغدغه های رهبر انقلاب از دست دانشجویان انقلابی بر می آید/ در هیچ مرحله ای نباید به دشمن اعتماد کرد

کارشناس خانواده و جوانان، گفت: رهبر انقلاب حتی در مورد مسائل محیطی مانند آب، طبیعت و مسائل علمی و فناوری دغدغه هایی دارند که رسیدگی به آن از دست دانشجوبان انقلابی ما برمی آید.

به گزارش خوبان، حجت الاسلام شهاب مرادی عصر امروز در دومین کنگره شهدای دانشجوی استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت با بیان اینکه مردم با هر منش سیاسی و با هر پوششی خود را بدهکار و مدیون شهدا می دانند، اظهار کرد: این محبت و علاقه را در تشییع پیکر مطهر شهدا بخوبی میتوان درک کرد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد:کسی که میمیرد تنها پیام مرگ و مردن به دیگران می دهد اما شهدا نمرده اند و زنده اند و پیام حیّ وایستادگی می دهند.

کارشناس خانواده و جوانان عمده ترین مشکل انسان ها را انتخاب در جهت گیری معرفی کرد و گفت: همه ما  باید در انتخاب رویکرد و مسیر زندگی دقت کنیم که منجر به خیانت نشود.

مرادی افزود: بسیاری از کسانی که به کشور خیانت کردند در نتیجه اعتمادشون به دشمن بوده است اما در هیچ مرحله ای نباید به دشمن اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه هیچ یک از ما از شهدا جدا نیستیم و نباید بگوییم ما مدعی پاسداری از خون شهداییم، گفت: در واقع ما با شهدا در یک صف هستیم زیرا جهت گیری ما با شهدا یکی است.

مرادی با اشاره به اهمیت نهی از منکر گفت: برای اینکه به نتیجه مطلوبی برسیم باید با لبخند و به نرمی دعوت به حجاب و دیگر مباحث دین کنیم  و هیچ وقت نگوییم کسی بخاطر حجاب و ظاهرش از ما نیست و دشمن شهدا است.

این کارشناس فرهنگی به موانع ترویج حجاب اشاره کرد و گفت: اشکال اینجا است که هنوز در کتاب های درسی بچه های ما به مبحث حجاب بطور رسمی نپرداختند.

مرادی خطاب به دانشجویان با بیان اینکه به عنوان یک دانشجو به دغدغه های مقام معظم رهبری بپردازید، بیان کرد: رهبر انقلاب حتی در مورد مسائل محیطی مانند آب، طبیعت و مسائل علمی و فناوری دغدغه هایی دارند که رسیدگی به آن از دست دانشجوهای انقلابی ما برمی آید.

شهاب مرادی در پایان خطاب به جوانان، گفت: به موقع ازدواج کنید و خوب و سالم زندگی کنید.

منبع:دیارباران

انتهای پیام/41


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads