کد خبر: 10938 - تاریخ: چهارشنبه، 31 اکتبر 2012 - 19:21

حجت‌الاسلام محمد حسن‌خواه :

وضعیت رشت با نیم ساعت بارندگی بحرانی می‌شود

زمانی که شهر در مدت نیم ساعت بارندگی، تعطیل می‌شود بحرانی است که باید با نشست مسئولان ارشد برطرف شود.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمد حسن‌خواه ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر با اشاره به آبگرفتگی رشت در بارندگی اخیر، اظهار کرد: به استناد استاندار، تاکنون 400 میلیارد تومان بانک جهانی برای پروژه فاضلاب صنعتی در اختیار شرکت آبفا قرار داده و برای اتمام این طرح به 600 میلیارد تومان نیز اعتبار نیاز است و مشخص نیست با این اعتبار به اتمام برسد.

وی افزود: شرکت آبفای شهرستان رشت نیز اعلام کرده که پروژه بانک جهانی پاسخگو نیست و باید برای تجهیز فاضلاب سنتی برنامه‌ریزی کرد.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه بهسازی فاضلاب سنتی زمانی عنوان می‌شود که بخش زیادی از فاضلاب سنتی شهرداری با پروژه شرکت آبفا از بین رفته است، تصریح کرد: زمانی که شهر در مدت نیم ساعت بارندگی، تعطیل می‌شود بحرانی است که باید با نشست مسئولان ارشد برطرف شود.

وی خواستار تخصیص اعتبار لازم برای ساخت 9 سرویس بهداشتی جدید در شهر رشت شد.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: فاضلاب شهر بحرانی شده و برای انجام یک طرح اساسی نیاز به اعتبارات ملی و درآمدهای نفتی است.

محمد محمودیان ابراز کرد: سال‌های گذشته گیلان به دلیل رونق کشاورزی و اقتصادی، مهاجر پذیر بود اما اکنون بالاترین نرخ بیکاری را دارد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads