کد خبر: 109256 - تاریخ: شنبه، 23 آوریل 2016 - 13:01

رئیس مستعفی شورای مشورتی اصلاح طلبان رودبار:

جبهه اصلاحات رودبار از عارف استقبال نمی کند / جمالی فرصت طلب است نه اصلاح طلب

رئیس مستعفی شورای مشورتی اصلاح طلبان رودبار گفت: جمالی فقط برای تصاحب آرای اصلاح طلبان میثاق نامه را امضا کرده و علاوه بر اینکه اصلاح طلب نیست، یک فرصت طلب است

به گزارش خوبان، سعید اکبرنیا صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بین المللی کاسپین در رودبار از استعفای خود و تیموری عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان رودبار خبر داد و اظهار کرد: آقایان استان بدون درنظر گرفتن صورتجلسه شهرستان یک صورتجلسه صوری تنظیم و تدوین کرده اند و ما من بعد با این شورا همکاری نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه صورتجلسه صوری از نظر حقوقی دارای اشکال است، افزود: این صورت جلسه با دستهای پشت پرده عواملی غیر از شورای مشورتی اصلاح طلبان رودباری تنظیم شده است.

رئیس مستعفی شورای مشورتی اصلاح طلبان رودبار با بیان اینکه هر دو نامزد انتخابات مجلس شهرستان از حامیان دولت هستند، خاطرنشان کرد: مرعشی و جمالی همسو با دولتند و چوب لای چرخ دولت نمی گذارند.

اکبرنیا با اشاره بر اینکه بهترین گزینه اصلاحات در رودبار “سکوت” بود، افزود: شورای مشورتی اصلاح طلبان باید همانند دور اول انتخابات از نامزدی در این دوره انتخابات حمایت نمی کردند.

وی با بیان اینکه این انتخابات با دخالت اکبر سرودی و حسینی صورت گرفته ادامه داد: این دو نفر اصلا عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان رودبار نیستند.

رئیس مستعفی شورای مشورتی اصلاح طلبان رودبار با اشاره بر اینکه جلسه شورای مشورتی برای حمایت از یک نامزد با حضور دو کاندیدا و ۹ نفر از اعضای شورای مشورتی انتخابات در رودبار تشکیل شد، عنوان کرد: در این انتخابات شورا ۵ رای موافق به مرعشی و ۴ رای ممتنع به نامزدها دادند.

اکبرنیا با اعلام اینکه هیچ کدام از این دو نامزد میثاق نامه اصلاحات را امضا نکردند، گفت: طبق گمانه زنی ها جمالی با حضور در شورای مشورتی استان میثاق نامه را امضا کرده است.

وی با اشاره بر این نکته که جمالی تا کنون در هیچ یک از سخنرانی های رسمی از اصلاح طلب بودن خود بیانی نداشته گفت: این نامزد مجلس فقط برای تصاحب آرای اصلاح طلبان میثاق نامه را امضا کرده و علاوه بر اینکه اصلاح طلب نیست، یک فرصت طلب است.

رئیس مستعفی شورای مشورتی اصلاح طلبان رودبار با اشاره به اینکه اصلا قرار نبود عارف در رودبار توقفی داشته باشد، گفت: اکثریت جبهه اصلاحات رودبار از عارف استقبال نخواهند کرد.

 

انتهای پیام/6226


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads