کد خبر: 109196 - تاریخ: جمعه، 22 آوریل 2016 - 09:03

منتخب مردم رودسر و املش/

کاندیداهایی با بینش سیاسی اصولگرایی به دیدگاه ما نزدیک ترند/ منتظریم لیست ائتلاف اعلام شود

منتخب مردم رودسر و املش با بیان اینکه در مرحله دوم انتخابات در طیف های سیاسی رقابت تنگاتنگی وجود دارد، گفت:کاندیداهایی که بینش سیاسی اصولگرایی دارند به دیدگاه ما نزدیک ترند و منتظریم لیست نهایی ائتلاف اعلام شود

به گزارش خوبان، اسد الله عباسی در گفتگو با خبرگزاری بین المللیکاسپین از رودسر با اشاره به اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد:  مرحله دوم انتخابات بیشتر اهمیت دارد زیرا کاندیداهای این مرحله رقابت تنگاتنگی دارند.

وی افزود: در طیف های سیاسی رقابت تنگی وجود دارد و امیدواریم شفاف و روشن باشد.

منتخب مردم رودسر در انتخابات مجلس دهم ادامه داد: امیدوارم کسانی وارد مجلس شوند که توانمندی های علمی، سیاسی و اجتماعی بالایی داشته باشند.

وی تصریح کرد: منتظریم ترکیب مجلس دهم براساس عقلانیت باشد تا برای مردم در شاخه های اقتصادی و سیاسی گام های خوبی در راستای رفع مشکلات  برداشته شود.

عباسی با بیان این نکته که کسانی که توانمندی دارند بر روی انتخاب آن ها نظر خود را اعلام خواهم کرد، گفت: کاندیداهایی که بینش سیاسی اصولگرایی دارند به دیدگاه ما نزدیک ترند و منتظریم لیست نهایی ائتلاف اعلام شود.

انتهای پیام/235


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads