کد خبر: 109138 - تاریخ: پنج‌شنبه، 21 آوریل 2016 - 12:41

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان ؛

اصرار بر «تک رأی» خیانت است/ عده ای به جای حفظ منافع نظام و ملت به فکر منافع خواص هستند

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با تأکید بر اینکه تک رأی دادن خیانت است، گفت: عده ای به جای حفظ منافع نظام و ملت به فکر منافع خواص هستند.

به گزارش خوبان، نظر علی علیزاده در مسجد جامع روستای «بالا گفشه» بخش لشت نشا شهرستان رشت با تبریک میلاد امام علی (ع) و روز پدر اظهار کرد: هر قدر جوامع بزرگتر می شود لزوم انتخاب مدیر در آنجا بیشتر احساس می شود.

وی با بیان اینکه مبعوث شدن پیامبران از سوی خداوند به همین دلیل بوده است،افزود: هر مسلمانی در زندگی شخصی و اجتماعی خود در راستای سیر زندگی پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) افرادی را برای مدیریت انتخاب کند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگریان با بیان اینکه نباید دنبال الگوهای بدلی و کاذب باشیم، افزود: برخی ها با تبلیغات مسموم  دنبال جایگزینی الگو های  غربی و ناصواب هستند.

علیزاده حفظ و حراست از انقلاب را وظیفه همه آحاد ملت دانست و افزود: اگر کسی در این زمینه کوتاهی کنند باید جوابگو باشد.

وی با بیان اینکه یقینا در مرحله دوم انتخابات همانند مرحله اول از سوی شورای ائتلاف اصولگرایان لیست صادر می شود، تصریح کرد: دادن رای به لیست واجب و تک رای دادن خیانت است.

علیزاده مجلس را به فرموده امام (ره) در راس امور دانست و افزود: باید افرادی با ایمان و دغدغه مند را راهی مجلس کنیم که مشکلات مردم و ملت را درک کنند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با بیان اینکه هرگز نباید اجازه داد کسانی که وام دار جریانی معلوم الحال هستند وارد خانه ملت شوند،افزود: عده ای به جای اینکه حافظ منافع ملت و نظام باشند بیشتر به فکر منافع عده ای خاص هستند.

منبع:دیارباران

انتهای پیام/45


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads