کد خبر: 109133 - تاریخ: پنج‌شنبه، 21 آوریل 2016 - 09:22

علی محمد جلوه

سرنوشت یک رای هم در انتخابات مهم است/ در گذشته به اندازه کافی از عدم حمایت از ائتلاف چوب خورده ایم

یک استاد دانشگاه با تأکید بر اینکه در گذشته به اندازه کافی از عدم حمایت از ائتلاف چوب خورده ایم، گفت: اگر چه شاید اما و اگر داشته باشیم اما عقل حکم می کند که از ائتلاف اصولگرایان حمایت کنیم

به گزارش خوبان به نقل از کاسپین، علی محمد جلوه با اشاره به اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس، اظهار کرد: مرحله دوم با مرحله اول  انتخابات مجلس شورای اسلامی  خیلی فرقی ندارد.

وی با بیان اینکه مجلس در ساختار نظام جمهوری اسلامی از جایگاه خاصی برخوردار است، گفت: مجلس شباهت به مغز در فیزیک سر دارد و مرکز تصمیم گیری ها است.

این استاد دانشگاه با تاکید براینکه هر یک رای در انتخابات بسیار مهم است، افزود: رییس جمهور باوجود اینکه حکم تنفیذ خود را در دست دارد ولی بدون تصویب مجلس شورای اسلامی نمی تواند بودجه تصویب کرده یا سایر امورات دولت را بدون نظارت و تصویب در خانه ملت انجام دهد.

جلوه با اشاره به اینکه در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد قابل توجه ای نماینده انتخاب و وارد خانه ملت خواهند شد، اضافه کرد: رای مردم بسیار تعیین کننده است و مردم مانند مرحله اول پای کار بیایند و حماسه ای دیگری راخلق کنند.

جلوه با بیان این نکته که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید برای دولت جوری ریل گذاری کنند که مشکلات مردم برطرف شود، اظهار کرد: ما از ائتلاف حمایت می کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در گذشته به اندازه کافی از عدم حمایت از ائتلاف چوب خورده ایم، افزود: اگر چه شاید اما و اگر داشته باشیم اما عقل حکم می کند که از ائتلاف اصولگرایان حمایت کنیم.

 

انتهای پیام/545


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads