کد خبر: 109058 - تاریخ: چهارشنبه، 20 آوریل 2016 - 16:01

ائتلاف عامل پیروزی است/ در رشت و رودبار از لیست ائتلاف اصولگرایان حمایت خواهیم کرد

دبیر‌جبهه اصولگرایان ولایی گیلان با اشاره به اینکه با وحدت و یکپارچگی از یک لیست واحد حمایت می کنیم، گفت: در رشت و رودبار از لیست ائتلاف اصولگرایان حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خوبان، حسین علینژاد در گفتگو با کاسپین ، در مورد اهمیت مرحله اول انتخابات مجلس، اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات اهمیت کمتری نسبت به مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی ندارد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات از این جهت بسیار اهمیت دارد که مردم سرنوشت خود را خودشان انتخاب کنند و مردم با حضور پر شور خود طمع بیگانگان را از بین می برند.

دبیر‌جبهه اصولگرایان ولایی گیلان با تاکید براینکه مردم حماسه ای بزرگ را در دور اول انتخابات شکل دادند، گفت: امیدواریم در مرحله دوم هم این حماسه اتفاق بیفتد.

علینژاد اضافه کرد: مردم با حضور سیاسی و حماسه ساز خود بار دیگر این حماسه را خلق خواهند کرد و انتخاب اصلح را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به این نکته که مثل دوره قبل با وحدت و یکپارچگی از یک لیست واحد حمایت می کنیم، ابراز کرد: در رشت و رودبار از لیست ائتلاف اصولگرایان حمایت خواهیم کرد زیرا وحدت و ائتلاف عامل تعیین کننده در پیروزی است.

انتهای پیام/45


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads