کد خبر: 108963 - تاریخ: سه‌شنبه، 19 آوریل 2016 - 16:40

سخنگوی جبهه‌ی پیشگامان خدمت:

عارف حتی دوستان خود را هم نمی تواند مدیریت کند/در رشت و رودبار از نامزد ائتلاف اصولگرایان حمایت می کنیم

سخنگوی جبهه ی پیشگامان خدمت انقلاب اسلامی گفت: تصمیم این جبهه برای شهرستان های رودبار و رشت حمایت از نامزد معرفی شده توسط ائتلاف بزرگ اصولگرایان گیلان خواهد بود.

به گزاش خوبان، حسین افضلی ضمن تأکید بر حفظ وحدت اصولگرایان اظهار داشت: ما درباره‌ی شهرستان رشت و شهرستان رودبار از تصمیم شورای ائتلاف اصولگرایان استان گیلان پیروی خواهیم کرد و امیدواریم که ائتلاف اصولگرایان اصلح ترین را انتخاب کند.

وی افزود: ما برای حفظ وحدت در جامعه‌ی اصولگرایی از ائتلاف بزرگ اصولگرایان در استان حمایت خواهیم کرد.

افضلی در پاسخ به سوالی درباره‌ی برنامه‌ی جبهه‌ی پیشگامان خدمت در خصوص انتخاب ریاست مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات تهران متأسفانه عدم هماهنگی و وحدت اصولگرایان باعث شد میدان را به رقبای خودمان واگذار کنیم اما وحدت و بصیرت شهرستانی ها عاملی شد تا قاطبه ی نمایندگان شهرستان از اصولگرایان و افراد متمایل به اصولگرایی باشند.

سخنگوی جبهه ی پیشگامان خدمت انقلاب اسلامی ادامه داد: ما اعتقاد داریم مهره‌ی مد نظر ما تا به امروز آقای لاریجانی هستند و معقدیم آقای عارف فارغ از اینکه ایشان هم فکر و هم عقیده‌ی ما نیستند  توانایی اداره یک مجلس را ندارند و حتی نمی توانند دوستان خودشان را در مجلس مدیریت کنند.

این فعال سیاسی تأکید کرد: اگر آقای عارف به ریاست مجلس برسند به یقین ما همان بازی‌های سیاسی مجلس ششم را در این مجلس خواهیم داشت.

وی افزود: تلاش ما این است تا درباره‌ی انتخابات ریاست مجلس با برخی نمایندگان وارد مذاکره شویم. البته انتخابات دور دوم برای ما بسیار حایز اهمیت است.

افضلی در پایان گفت: تا امروز از جناح اصولگرایی آقای لاریجانی به عنوان گزینه‌ی ریاست مجلس مد نظر هستند. البته ما به ایشان انتقاداتی داریم اما حس می کنیم بین آقای عارف و لاریجانی، آقای لاریجانی یک مدیر تصمیم سازتر خواهند بود.

منبع:ماسال نیوز

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads