کد خبر: 108871 - تاریخ: دوشنبه، 18 آوریل 2016 - 13:07

مرعشی، نامزد انتخابات رودبار:

اگر جامعه اصولگرایان هم بنده را حمایت نکند به رهبری و ارزشهای انقلاب پایبندم

وی با اشاره رویکرد سیاسی خود در عرصه انتخابات ابراز نمود: به عنوان اصولگرا وسط آمده ام و اگر جامعه اصولگرایان هم بنده را حمایت نکند با باورهایم به اینجا رسیده ام و مطمئن باشید به این اصول پایبند هستم و دلیلی نمی شود که از اصول خود کوتاه بیایم چرا که رهبری و ارزشهای انقلاب جزو اصول من هستند.

به گزارش خوبان به نقل زیتون خبر در آستانه دومین مرحله انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای معرفی دو نامزد راه یافته به مرحله دوم( صمد مرعشی و منوچهر جمالی) قصد انجام سلسله مصاحبه هایی را دارد که صمد مرعشی از این اقدام رسانه ای استقبال کردند و به دیدگاه های خود پیرامون مسائل روز و شهرستان پرداختند.

صمد مرعشی در گفت‌وگو با خبرنگار زیتون خبر ضمن تبریک ولادت امام جواد(ع) اظهار کرد: به عنوان سرباز مقدس جمهوری اسلامی برای رشد و تعالی کشور و استفاده از تجارب و اندوخته هایی که داشتیم در عرصه انتخابات حضور یافتیم.

  • آمریکایی ها تعهداتی که به ملت ایران دادند هیچ وقت اجرایی نکردند

وی با اشاره به مسائل روز و عدم عمل به وظایف آمریکا پیرامون برجام گفت: مقام معظم رهبری بارها فرموده اند که به آمریکا تحت هیچ عنوان نمی توانیم اطمینان کنیم. شاهد هستیم که در موضوعات مختلف آمریکایی ها تعهداتی که به ملت ایران دادند هیچ وقت اجرایی نکردند و آنچه به زبان می آورند و آنچه را که اقدام می کنند از یکدیگر متفاوت است.

نماینده اسبق رودبار در مجلس، تصریح کرد: در برجام هم همین اتفاق افتاد، تمامی تعهدات ایران در برجام تحقق پیدا کرد اما ملاحظه کردیم آمریکا و ۵+۱ تعهدات خودشان را انجام ندادند بهانه های مختلفی را مد نظر قرار دادند متناسب با آن تحریم ها را تحمیل کردند.

به گفته وی به صورت شفاف مشاهده نکردیم که گره ای از مردم را باز کرده باشد بویژه مباحث اقتصادی و صنایع.

  • باید به حال کسانی که با دشمن هماهنگ می شوند و آب در آسیاب دشمن می ریزند تاسف خورد

مرعشی در پاسخ به این سئوال که عده ای در داخل کشور آب در آسیب دشمن می ریزند و برخورداری موشک و توان دفاعی را نیاز امروز کشور نمی دانند، به کلام مقام معظم رهبری که تاکید داشتند دنیای امروز دنیای موشک و مذاکره است، اظهار کرد: متاسفم برای کسانی که هماهنگ می شوند با موضع گیری دشمنان نظام و در گویش ها و اظهار نظرها مسایلی را مطرح می کنند که دشمن شاد است.

  • آمریکا خلف وعده کرد و به برجام عمل نکرد

وی با بیان اینکه آمریکا همچنان دشمنی می کند و هیچگاه قابل اعتماد نبوده و نیست، بیان داشت: ما نمی توانیم به تبع تصمیمات آمریکا اقدام کنیم ما چند قدم جلو آمدیم آنها هم باید حسن نیت خود را نشان می دادند اما خلف وعده کرد و به برجام عمل نکرد.

این نامزد انتخاباتی رودبار، بیان کرد: خطوط قرمز کشور را در مسائل امنیت کشور را رعایت خواهیم کرد.

  • با باورهایم به اینجا رسیده ام که باید پایبند اصول و ارزشها باشم

وی با اشاره رویکرد سیاسی خود در عرصه انتخابات ابراز نمود: به عنوان اصولگرا وسط آمده ام و اگر جامعه اصولگرایان هم بنده را حمایت نکند با باورهایم به اینجا رسیده ام و مطمئن باشید به این اصول پایبند هستم و دلیلی نمی شود که از اصول خود کوتاه بیایم چرا که رهبری و ارزشهای انقلاب جزو اصول من هستند.

مرعشی با بیان اینکه همانند دوره قبل در مجلس با کسی تعارف نخواهم داشت، بیان داشت: اینگونه نیست که در مجلس سکوت کنم که شاید فلانی ناراحت شود می خواهم به مجلس بروم تا از حق مردم دفاع کنم.

  • اینگونه نیست که در مجلس سکوت کنم که شاید فلانی ناراحت شود

وی با بیان اینکه در مجلس با کسی مماشات نخواهم داشت، اضافه کرد: اگر وزیری کارش را درست انجام داد به او کمک خواهم کرد در غیر اینصورت با توجه به قانون طرح سئوال و استیضاح وزیر را در دستور کار می گیرم.

این فعال سیاسی تاکید کرد: تورم، رکود و تحریم گریبانگیر اقتصاد کشور شده اند، در هیچ مقطعی اینگونه نبوده اگر تورم بالا می رفت مشکلات دیگر وجود نداشت اما هم اکنون اقتصاد کشور دچار فراز و نشیب شده است.

  • نرخ بیکاری در کشور روز به روز بالاتر می رود

به گفته وی اگر برنامه و تدبیر در برون رفت از شرایط فعلی کشور را نداشته باشیم در آینده مشکل بزرگتری در حوزه اقتصاد گریبانگیر کشور خواهد شد.

مرعشی با بیان اینکه نرخ بیکاری در کشور روز به روز بالاتر می رود، بیان کرد: بالارفتن نرخ بیکار یک خطر تلقی می شود چرا که متعاقب آن معضلات اجتماعی، فروپاشی خانواده ها، افزایش نرخ طلاق، کاهش ازدواج و… را به دنبال خواهد داشت.

وی، تصریح کرد: اگر کسی که نسبت به مسائل اقتصادی آشناست و وضعیت مدیریتی کشور را رصد می کند متوجه خواهد شد که بخشی از رکود و تورم و افزایش نرخ بیکاری به خاطر ناکارآمدی مدیریتی است.

مقام معظم رهبری برای برون رفت از مسائل و مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی را مطرح می نمایند

این نامزد انتخاباتی بیان داشت: اگر کسی برنامه نداشته باشد و تجربه و راهکار برای برون رفت از این مشکلات را نداشته باشد یقینا توفیقی حاصل نخواهد کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری برای برون رفت از مسائل و مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی را مطرح می نمایند و سیاست های اجرایی آن را ابلاغ و وظایف وزارتخانه ها و دستگاه ها را تعیین  می نمایند.

مرعشی بیان کرد: ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری به معنای آن است که وزارتخانه ها و نهادها وظایف خود را نسبت به اقتصاد مقاومتی به خوبی عمل نکرده اند.

وی تصریح کرد: امروز بسیاری از روستاها خالی از جوان و سکنه شده اند به دلیل بی تدبیری مسئولین است.

گفتنی است، خبرنگارما برای گفت و گو با دکتر منوچهر جمالی تماس تلفنی برقرار نمود که در صورت اعلام زمان و آمادگی گفت و گو از سوی ایشان  مصاحبه ای اختصاصی با وی انجام خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/45226


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads