کد خبر: 108795 - تاریخ: یکشنبه، 17 آوریل 2016 - 15:50

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد

برگزاری اجلاسیه شهدای فرهنگی در گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از برگزاری اجلاسیه شهدای فرهنگی در راستای نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان با سخنرانی وزیر آموزش و پرورش در این استان خبر داد.

به گزارش خوبان، مهدی حاجتی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک روز ارتش و گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: در آستانه هفته معلم اجلاسیه شهدای فرهنگی گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اجلاسیه مذکور با سخنرانی علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در 11 اردیبهشت امسال برگزار می‌شود، افزود: اجلاسیه فرهنگیان برای برگزاری نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه قبل از برگزاری کنگره مذکور اجلاسیه فرهنگیان برگزار می‌شود، تصریح کرد: نخستین برنامه کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان برگزاری اجلاسیه شهدای فرهنگی استان است.

حاجتی حضور 4 هزار و 200 نفر از خانواده جانبازان، ایثارگران و شهدای فرهنگی گیلان را از ویژگی اجلاسیه مذکور عنوان کرد و گفت: در اجلاسیه فرهنگیان چهار عنوان کتاب از جمله وصیتنامه شهدا و دل‌نوشته دانش‌آموزان در سفر راهیان نور رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه پوستر ویژه اجلاسیه فرهنگیان نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان آماده چاپ است، خاطرنشان کرد: پوستر مذکور در اجلاسیه نصب می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان یادآور شد: اجرای سرود با موضوع معلم و شهید توسط دانش‌آموزان در روز اجلاسیه فرهنگیان از دیگر برنامه‌ها است.

حاجتی طراحی هفت عنوان مسابقه در زمینه‌های نقاشی، وبلاگ‌نویسی، هنرهای تجسمی و … را از دیگر برنامه‌های اجلاسیه مذکور خواند و اظهار کرد: تاکنون 500 یادواره شهدای دانش‌آموزی در مدارسی که به نام شهدای دانش‌آموز و فرهنگی مزین شده، برگزار شده است.

منبع : فازس

انتهای پیام/84001/ت20


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads