کد خبر: 108744 - تاریخ: شنبه، 16 آوریل 2016 - 14:47

یارکشی اصلاح طلبان گیلان از کاندیداهای اصولگرای رشت/ ادعایی که خیلی زود تکذیب شد

رایزنی کاندیداهای اصولگرای رشت برای حضور در لیست اصلاح طلبان گیلان ادعایی بود که از سوی دبیر حزب مردم سالاری گیلان مطرح شد؛ ادعایی که خیلی زود از سوی کاندیداهای اصولگرای رشت تکذیب شد.

به گزارش خوبان به نقل از دیارباران،کمال لشکری دبیر حزب مردم سالاری گیلان صبح امروز در گفت و گویی از رایزنی کاندیداهای اصولگرای رشت برای حضور در لیست اصلاح طلبان خبر داد و گفت: سه کاندیدای اصولگرای راه یافته به دور دوم تلاش های بسیار زیادی کردند که در لیست اصلاح طلبان  قرار بگیرند.

وی افزود: آقایان اصولگرا با اینکه تا دیروز اصلا اصلاحات را قبول نداشتند امروز بخاطر اینکه رای این جریان را بگیرند لابی می کردند که با ماهم مذاکره کنید و ما را هم در لیست قرار بدهید که اکثر دوستان و من خودم یکی از مخالفان این موضوع حتی در حد مذاکره بودم.

این ادعا در حالی از سوی دبیر حزب مردم سالاری گیلان مطرح می شود که سه کاندیدای اصولگرای رشت در گفت و گو با «دیارباران» این ادعا را رد کرده اند.

هیچ رایزنی و مذاکره ای با اصلاح طلبان گیلان مطرح نشده است

سید ولی الله عظمتی در گفتگو با خبرنگار «دیارباران» در واکنش به ادعای کمال لشکری دبیر حزب مردم سالاری گیلان  مبنی بر رایزنی کاندیداهای اصولگرای رشت برای حضور در لیست اصلاح طلبان با تاکید براینکه یکی از این سه کاندیدای اصولگرای رشت هستم، اظهار کرد: هیچ رایزنی با شورای مشورتی اصلاح طلبان برای حضور در لیست اصلاح طلبان نداشتم.

وی  ادامه داد: به هیچ وجه چنین رایزنی مطرح نبوده است  و کسی که مدعی است و این کار را کرده است باید جوابگو باشد.

به عنوان یک نیروی اصولگرا وارد عرصه انتخابات شدم

سید علی آقازاده دیگر کاندیدای رشت در دور دوم انتخابات مجلس نیز در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران»، گفت: من به عنوان یک نیروی اصولگرا وارد عرصه انتخابات شدم.

وی افزود: مردم این اعتماد را داشتند که در دور اول به من رای دادند و من هم به عنوان یک اصولگرا به دنبال ورود به خانه ملت هستم.

کاندیدای رشت در دور دوم انتخابات مجلس در ادامه افزود: از این موضوع که کاندیداهای اصولگرای رشت با اصلاح طلبان رایزنی کرده اند تا در لیست آنان قرار بگیرند بی خبر هستم.

یک منبع موثق در ستاد کوچکی نژاد  کاندیدای رشت در انتخابات مجلس با تأکید بر اصولگرا بودن این کاندیدا با تکذیب اظهارات دبیر حزب مردم سالاری گیلان، گفت: هیچ تلاشی از سوی اعضای ستاد برای حمایت اصلاح طلبان از جبار کوچکی نژاد انجام نشده است.

انتهای پیام/523


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads